Slovenski Chipolo i Perry Ellis nude novi pametni novčanik

Autor: Poslovni dnevnik , 09. siječanj 2018. u 14:32
U pronalaženju novčanika izvan dometa kartice pomaže Chipolo zajednica/ FOTOLIA

Tvrtka iz Trbovlja u Las Vegasu na sajmu elektronike predstavlja praktičnu primjenu svoje tehnologije, crnu lisnicu koju će se moći kupiti od veljače za 75 dolara.

Slovenska startup tvrtka Chipolo iz Trbovlja, koja je vrlo uspješnu poslovnu karijeru započela kampanjom na Kickstarteru 2013. godine, u trećoj godini poslovanja (2016.) zabilježila je prihod od 2,5 milijuna eura i pola milijuna eura dobiti. Ideja šest prijatelja iz srednje škole izrasla je u tvrtku specijaliziranu za praćenje izgubljenih predmeta, sa 22 zaposlenih i 15 vanjskih suradnika. 

Prisutni u 200 zemalja
Chipolo će u suradnji s modnom markom Perry Ellis na najvećem tehnološkom događaju CES 2018. koji se odvija u Las Vegasu predstaviti prvi pametni novčanik, piše Delo. Naziv "pametni" dobio je zbog ugrađene Chipolo tehnologije koja pomaže pronaći objekte na udaljenosti od 60 metara. Njihovi digitalni tragači već su prisutni u 200 zemalja. Svjetsko tržište izgubljenih predmeta od veljače, kada će se pametni novčanik moći kupiti za 75 dolara u nekim trgovinama u SAD-u ili na internet stranici PerryEllis.com, ostat će bez brojnih muških novčanika.

 

50 tisuća

izgubljenih predmeta dnevno pronađe Chipolo

Njih se smatra jednim od najčešće izgubljenih ili ukradenih predmeta. Chipolu, kojeg se drži jednim od vodećih svjetskih marki na području Bluetooth tragača, uspjelo je značajno povezivanje s američkim Perry Ellisom. Njihovi crni, kožni novčanici, veliki deset puta osam inča, imat će poseban džep s Chipolo karticom. Kada korisnik izgubi ili zaboravi novčanik signalizira se mobitel da zazvoni, s volumenom od 95 decibela, na udaljenosti od najviše 60 metara, Ako je novčanik izvan dometa Bluetootha, moguće je provjeriti s ugrađenom aplikacijom kada i gdje je izgubljeno te uključiti pretraživanje unutar tzv. Zajednice Chipolo. Ona okuplja više od milijun korisnika diljem svijeta i pomaže povratu oko 50.000 izgubljenih proizvoda dnevno.

Vlasnik prima obavijest o novoj lokaciji izgubljenog predmeta čim mu se približi bilo koji korisnik zajednice. Kako bi proširila svoju mrežu potrage za izgubljenim predmetima slovenska kompanija je dizajnirala Chipolo platformu. Korištenjem te platforme tvrtke mogu dodati vrijednost svojim proizvodima jer se korisnicima omogućava pronalaženje izgubljenih proizvoda putem zvuka ili pomoću geografske karte. Primož Zelenšek, direktor Chipola, bio je optimističan pred odlazak u Las Vegas: "Što je veća zajednica korisnika naše tehnologije, možemo diljem svijeta učinkovitije riješiti problem gubitka osobnih predmeta, poput novčanika."

Nova partnerstva
Sukladno toj strategiji, Chipolo će na najvećoj elektroničkoj sceni na svijetu u Las Vegasu najaviti širenje zajednice kroz partnerstvo s njemačkim Bragijem i francuskim Wistikijem.  Prvi je proizvođač bežičnih slušalica, drugi, kao i Chipolo, proizvodi Bluetooth tragače. Integriranjem Chipolove tehnologije u Bragijev operativni sustav bit će manje izgubljenih slušalica, kaže Zelenšek, dodajući da partnerstvo s Francuzima donosi snažniju i širu pretraživačkau mrežu. Chipolo i Wistiki, naime, ujedinit će svoje "izgubljeno i nađeno" zajednice. Dijeljenje podataka, kaže Zelenšek, i dalje će biti anonimno.

Komentirajte prvi

New Report

Close