Rimac priprema serijsku proizvodnju baterija i pogonskih motora

Rimac je poznat po vlastitoj tehnologiji baterija/P. Glebov/PIXSELL Rimac je poznat po vlastitoj tehnologiji baterija/P. Glebov/PIXSELL

Najbržerastuća hrvatska srednje velika tehnološka tvrtka svježim kapitalom planira jačati glavni izvor prihoda - B2B poslovanje.

Idući korak Mate Rimca otvaranje je tvornice baterija i pogonskih sustava za električna vozila. Jedan od najbržerastućih hrvatskih startupa, Rimac Automobili iz Svete Nedjelje, pri kraju je zaključenja druge investicijske runde koja će mu omogućiti da pokrene serijsku proizvodnju baterija i pogonskih sustava, doznaje Poslovni dnevnik.  

Monika Mikac, voditeljica operacija Rimac Automobila kaže da zasad mogu potvrditi tek da singapurski poduzetnik i VC investitor Patrick Teng, koji je uložio u Hipersferu te još nekoliko hrvatskih startupa, a koji je bio i u kontaktima s Rimac Automobilima, neće biti dio ove investicijske runde. "Više detalja o samoj investiciji ne bi otkrivali dok se ne završi", kaže Mikac. Druga runda očekuje se da će biti veća od prve u kojoj je Rimac privukao 10 milijuna eura investicije od vlasnika Forbesa, Kineza te od bivšeg naftaša iz Kolumbije. Mikac dodaje da trenutačno broje 200 zaposlenih i da će s novom investicijom napraviti korak dalje prema serijskoj proizvodnji električnih automobila.

 

Mikac

Od osam Concepata One-a, 6 ima prednarudžbe, a jedan smo isporučili.

No, fokus će biti na jačanju B2B segmenta, koji im je glavni izvor prihoda, i gdje, među ostalim, proizvode baterije za švedski Koenigsegg. "Planiramo pokretanje veće serijske proizvodnje za naše baterije i pogonske sustave", ističe Mikac. Upravo je B2B dio poslovanja Rimca uzdigao na vrh najbržerastućih srednje velikih tehnoloških tvrtki u Hrvatskoj i u ukupnoj konkurenciji domaćih igrača postavio na drugo mjesto.

Tvrtka Rimac Automobili je u posljednje četiri godine povećala prihod s 3,7 na 31,3 milijuna kuna, a neto dobit joj se lani popela na rekordnih 1,75 milijuna kuna. Monika Mikac pojašnjava da o B2B klijentima iz automobilske industrije ne može detaljnije govoriti zbog ugovora o tajnosti. No, dodaje da im dobro ide i prodaja vlastitog električnog automobila. Od osam planiranih Concept One jurilica za šest imaju prednarudžbe, a jednu su isporučili kupcu u Americi. "U planu je i razvoj novog automobila kojeg ćemo proizvoditi u nešto većoj seriji, ali i dalje nije riječ o masovnoj proizvodnji cijelih vozila", zaključuje Mikac.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!