Osječka aplikacija za promociju Krka

Autor: Tanja Ivančić Belošević/VL , 17. kolovoz 2015. u 09:00
Krk, Foto: Goran Kovačić / Pixsell

U cijeli projekt uloženo je pola milijuna kuna, a posao je trajao gotovo šest mjeseci.

Pointers Krk, aplikacija je iz osječke IT radionice, točnije radi se o turističkom projektu IT tvrtke Apria iz Osijeka pod vodstvom Krunoslava Weinperta. Besplatna aplikacija živi na sedam interentskih platformi – postoji kao internetska stranica, stanuje na Facebooku, Instragramu, Twitteru i YouTubeu, i naravno kao mobilna aplikacija na iOS-u odnosno Apleovim mobilnim uređajima, te kao Android aplikacija za brojne pametne telefone i tablete koji su pogonjeni tim operativnim sustavom, pojasnio nam je Winpert. Premda naizgled mobilna aplikacija koja promovira turističku ponudu otoka Krka nije nešto revolucionarno, posebnost ove aplikacije je, uvjerava nas Weinpert, što je u nju ugrađeno više od 1000 lokacija s detaljnim informacijama na hrvatskom i tri strana jezika – njemačkom, engleskom i talijanskom jeziku.

“Obilježili smo tisuće pozicija GPS-om, predstavljeno stotine restorana, konoba, beach barova i mjesta za izlazak i zabavu. Doista smo to odradili detaljno. Naime svaka od lokacija unesenih u aplikaciju osobno je upoznata, određena joj je GPS-lokacija, izrađen joj je opis primjeren i namijenjen upravo turistima. Tim pristupom Krk se predstavlja kao jedna turistička cjelina odnosno destinacija koja turistima pruža uvid u stotine predivnih plaža, uvala, atrakcija, kulturnih događaja, izložbi, arheoloških nalazišta, crkvi…”, ponosan je na odrađeni posao Weinpert te dodaje, “nismo tek površno obilježili glavne krčke znamenitosti”. Posebnost ove aplikacije je unos emocija u tehnologiju kojom se svakodnevno služimo. Tim pristupom Krk se predstavlja kao jedna turistička cjelina. Uostalom, dokaz da je aplikacija prepoznata jest i preko 5000 ukupnih downloada odnosno skidanja na mobilne telefone u samo dva mjeseca koliko postoji .

I ne, nije se ta brojka dogodila stihijski, objašnjava Weipert već su poprilično novca i truda uložili u promociju aplikacije. Jer, u moru ponuđenih aplikacija u online trgovinama na mobilnim uređajima nije realno očekivati da će turisti izabrati baš našu, priča Weinpert. U cijeli projekt uloženo je pola milijuna kuna, a obilježavanje svih GPS pozicija, fotografiranje, opisi… cijeli taj posao trajao je gotovo šest mjeseci. Aplikacija je besplatna, a poslovni model počiva na naknadama restorana i ostalih komercijalnih djelatnosti koji žele promociju putem mobilne aplikacije.

Iza ovog projekta stoji iskusna ekipa mladih stručnjaka predvođena tvrtkom Apria iz Osijeka koja je svoje 19-godišnje iskustvo u multimedijalnim projektima iskazala u punoj snazi upravo na projektu Pointers Krk. U budućnosti ova osječka ekipa planira po uzoru na aplikaciju za naš najveći otok jednako izraditi i za ostale otoke pa redom i sva ostala turistička jadranska mjesta i gradove.

Komentirajte prvi

New Report

Close