Infografika kao alat sadržajnog marketinga malog poduzeća

Autor: Poslovni dnevnik , 26. siječanj 2015. u 11:08

Prikažite prednosti svog proizvoda, usluge ili poduzeća “na jednom listu papira”.

U posljednje vrijeme popularnost infografike kao alata content marketinga ubrzano raste.

Za početak, što je infografika? Informacijska grafika ili infografika grafički je prikaz koji na kreativan, zabavan i jednostavan način vizualno prikazuje kompleksne podatke i informacije, primarno za web okruženje.

Kako znati je li infografika dobra za vaše poslovanje?

Brojni su razlozi zbog kojih biste infografiku trebali uključiti u svoju strategiju content marketinga:

– privući će pažnju korisnika
– vizualni sadržaj osigurat će dinamiku vašoj kampanji,
– vaša poruka istaknut će se u hrpi tekstualnog sadržaja, npr. kreiranje izvještaja, prezentacija.
– može potaknuti interakciju i dijeljenje sadržaja te značajno pomoći u dobivanju dolaznih linkova i višem rangiranju vaše web stranice na tražilicama, a osim toga doprinijet će povećanju svjesnosti o brandu.
– jednostavnija i zanimljivija komunikacija koja približava prednosti svog poslovanja.
– može se koristiti u online i offline promocijskim kanalima.

Zašto ne biste trebali kreirati infografiku? “Protiv”izrade infografike u poslovne svrhe zasad postoji samo jedan razlog. Dobra infografika zahtijeva malo dizajnerskog iskustva, jer se ne radi samo o odabiru odgovarajućeg teksta ili statistika, već i o smještaju elemenata, odabiru boja, veličini fonta, stilu i odabiru fotografija.

Mali poduzetnici često nemaju vlastiti grafički ili dizajnerski odjel, ili budžeta za angažirati neku vanjsku agenciju, no srećom, na internetu se mogu naći kvalitetni "uradi sam" alati za izradu poput najpopularnijih Infogram, Piktochart i Visual.ly.

Cijeli članak pročitajte na blogu Kako na web.

Komentirajte prvi

New Report

Close