Pet godina otkako je ušao na hrvatsko tržište Google se priprema na veliki zaokret. Dosad je američka kompanija samo uvozila u Hrvatsku.
Počela je prodajom svojih oglašivačkih usluga HTZ-u i marketinškim agencijama, nastavila prodajom svog officea u cloudu, prodajom sadržaja iz Google Play trgovine čime nam je omogućila da kupujemo Android aplikacije, igre, filmove i glazbu. Ove godine Google je čak uspostavio suradnju s PBZ-om i tako ušao na hrvatsko tržište platnog prometa. U pozadini je Google skupio i mnogo podataka o Hrvatskoj od stvaranja digitalne mape države do voznog reda autobusa i tramvaja u Zagrebu u realnom vremenu preko servisa Google Maps.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu