U sklopu marketinške kampanje za nadolazeću Ubisoftovu videoigru Watch Dogs lansirana je posebna web aplikacija Digital Shadow koja omogućuje korisnicima da provjere koliko dobro su podešene njihove postavke privatnosti na Facebooku, piše The Huffington Post.
Stranica zahtijeva od korisnika pristup profilu na Facebooku, a zatim povlači informacije na temelju kojih radi 'dosje' koji na zabavan način otkriva je li korisnik možda 'meta ubojice' iz videoigre.
Međutim, Digital Shadow otkriva puno više. Korisnik servisa tako može saznati na kojim javnim fotografijama je tagiran, s kojim prijateljima najviše komunicira, a s kojima uopće ne, te koje je prijatelje 'uhodio'. Među informacijama možete saznati i kojim danom ste najaktivniji na Facebooku.
Drugim riječima, Digital Shadow, osim zabavnog karaktera, može poslužiti i kao fascinantan alat za otkrivanje korisničkih informacija o samome sebi, odnosno o tome kakve podatke o vama Facebook pohranjuje. Doduše, oni koji su dobro podesili svoje postavke privatnosti neće vidjeti previše informacija u sklopu Digital Shadowa. Ostali će pak možda malo ozbiljnije shvatiti važnost privatnosti na najvećoj društvenoj mreži.
Videoigra Watch Dogs pojavit će se krajem svibnja na PC-u, Xboxu, Playstationu i drugim platformama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu