Društveni mediji mijenjaju plaćanje

Autor: Poslovni dnevnik , 23. veljača 2016. u 21:59
Tijekom 2015. korisnici su imali pozitivnije mišljenje o tehnologiji/Reuters

U 97% svih razgovora spominjale su se mogućnosti koje pružaju usluge Apple Pay, Samsung….

Istraživanje kompanije MasterCard pokazuje da su korisnici tijekom 2015. sve više počeli koristiti dostupne mogućnosti mobilnih plaćanja.

Ovaj trend odražava promjene koje su nastupile od 2014., kada su se korisnici pitali što je sljedeće u tehnologijama plaćanja. Korisnici kartica od banaka i trgovaca očekuju mogućnosti mobilnih plaćanja, a komentari na društvenim mrežama su se i više nego udvostručili u odnosu na 2014. godinu. Tijekom Svjetskog mobilnog kongresa MasterCard je objavio rezultate svog četvrtog godišnjeg istraživanja o mobilnim plaćanjima, koje je proveo u suradnji s tvrtkom PRIME Research.

Istraživanjem je obuhvaćeno 2 milijuna objava o mobilnim plaćanjima objavljenih tijekom 2015. na Twitteru, Facebooku, Instagramu, forumima, Wibou, Googleu+ i YouTubeu, što predstavlja rast u odnosu na 85.000 objava iz 2012., kada je istraživanje provedeno po prvi put. Osim povećanog interesa, tijekom 2015. korisnici su imali pozitivnije mišljenje o tehnologiji mobilnih plaćanja; 95% korisnika izjavilo je da je njihovo mišljenje pozitivno ili neutralno.

"Činjenica da se nakon tri godine praćenja te teme čini da korisnici u potpunosti prihvaćaju novu generaciju plaćanja pozitivna je za industriju", rekla je Marcy Cohen, potpredsjednica odjela digitalnih komunikacija kompanije MasterCard. U 97% svih razgovora o mobilnim plaćanjima tijekom 2015. spominjale su se mogućnosti koje pružaju usluge Apple Pay, Samsung Pay i Android Pay, pri čemu se najviše objava odnosilo na predstavljanja proizvoda i poboljšanja usluge. Osim rasprava o digitalnoj lisnici, najviše se razgovaralo o beskontaktnim karticama (47%), nakon čega je slijedila biometrija (33%) te osobna plaćanja (14%). 

Komentirajte prvi

New Report

Close