Dell želi povećati prodaju laptopa za pet puta

Autor: Bernard Ivezić , 21. siječanj 2014. u 14:59
Thinkstock

Ambiciozan ovogodišnji plan američkog proizvođača na hrvatskom tržištu.

Dell planira proširiti partnersku mrežu za prodaju usluga tvrtkama i napasti HP i Lenovo u prodaji laptopa u Hrvatskoj, doznaje Poslovni dnevnik.

Zoltan Borsi, voditelj distribucije za jadransku regiju i Mađarsku kaže da su u Hrvatskoj u posljednjem tromjesečju ostvarili 55,6 posto rasta u prodaji laptopa. "Cilj nam je s postojećih dva posto tržišnog udjela u prodaji laptopa u Hrvatskoj do kraja 2014. godine dostići tržišni udio od deset posto, a u godini nakon toga imati i još bolji rezultat", kaže Borsi. Dodaje da je sličnu situaciju imao i u Mađarskoj prije koju godinu, a danas tamo drže 15 posto tržišta. U Hrvatskoj tijekom ove godine, dodaje Borsi, planiraju početi prodavati i tablete. No, zasad ne želi pričati o tim ciljevima.

Filipa Petrović, voditeljica marketinga Della za jadransku regiju kaže da je notebook tek dio ponude i da se kompanija želi nametnuti kao ponuđač cjelovitih IT rješenja. "Želimo biti fleksibilniji i zato nećemo mijenjati distributere, ali planiramo proširiti broj partnera koji nude cjelovita rješenja tvrtkama, uključujući virtualizaciju, sigurnost, cloud i udaljeni pristup", kaže Petrović te zaključuje da će broj partnera ovisiti o interesu partnera.

Komentirajte prvi

New Report

Close