Facebook je ovog tjedna lansirao oglašivačku platformu Atlas koja omogućava praćenje ponašanja korisnika na različitim uređajima te bolje mjerenje učinkovitosti marketinških kampanja. Platformu je Facebook ranije preuzeo od Microsofta i prilagodio svojim potrebama, a smatra se da će konkurirati Googleovom AdSenseu.
Najveća društvena mreža na svijetu i inače je poznata po čestom uvođenju novih opcija, značajki i proizvoda, a ove godine predstavila ih je ili najavila popriličan broj. Neke od novih mogućnosti brzo su prihvaćene od korisnika, bilo privatnih ili poslovnih, dok se za neke čini kako su brzo potonule u zaborav.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu