Slovenski distributeri smatraju povećanje prodaje auta u 2013. statističkim prividom

Autor: Poslovni.hr/Hina , 14. siječanj 2014. u 08:16
Slavko Midzor/PIXSELL

Prodaja novih osobnih automobila u Sloveniji se od 2008. godine smanjila za četvrtinu, pa začuđuje podatak da je u prošloj godini službeno prodano skoro 51.000 novih vozila, 4,6 posto više nego prethodne godine.

Distributeri tvrde da kriza prodaje nije završena jer se lanjski podatak zapravo odnosi na nove automobile s prvom slovenskom registracijom.

Dobri statistički podaci o prodaji zasluga su u prvom redu činjenice da automobile u Sloveniji kupuju stranci zbog nižih prodajnih cijena, a odmah nakon jednodnevne slovenske registracije vozila "izvoze", pa službena statistika ne odražava pravo stanje.

Prema nekim podacima 30 posto prvih registracija automobila u Sloveniji rade stranci. Prema podacima autodistributera, najprodavaniji su i dalje Renaultovi modeli koji zajedno s Volkswagenomn čine više od petine prodaje, a nakon njih slijede vozila marki Peugeot, Škoda, Opel, Citroen i Kia.

Komentirajte prvi

New Report

Close