Pametna presa ide na tržište EU

Autor: Poslovni dnevnik , 26. lipanj 2018. u 22:00
Prvi inovativni uređaj postavljen je u siječnju ove godine u Beogradu

Solagro surađuje s 30-ak svjetskih kompanija, među kojima su Coca Cola, Molson Coors, Carlsberg i Heineken.

Srpski startup Solagro s inovativnom presom za reciklažu na takmičenju u Pragu ušao je među 15 najboljih od ukupno 300 europskih timova.

U finalu, Solagrov tim koji čine Nemanja Janić, Marko Kaličanin i Đorđe Đorđević, zainteresirao je ulagače iz Grčke, Mađarske i Bugarske, s kojima će nastaviti pregovore oko plasiranja proizvoda na tržište EU. 

Pomoć mobilne aplikacije
Solagro je proizveo pametnu presu za ambalažni otpad (limenke) koja zajedno s aplikacijom "Solagro – budućnost reciklaže" čini inovativni sistem za reciklažu. Presa zapravo komunicira s korisnicima, objašnjavajući im kako da recikliraju u 30 sekundi, dok je preko mobilne aplikacije moguće pronaći najbližu presu, unositi kodove i osvajati nagrade, informirati se o reciklažnom procesu i pratiti podatke o recikliranim materijalom. 

 

30 sekundi

traje presanje limenke za reciklažu u pametnoj presi

Prva pametna Solagro Smart Recycler presa postavljena je u siječnju 2018. godine u SC Milan Gale Muškatirović, druga u ožujku u ICT Hub-u i zatim još jedna u hotelu Rtanj na Kopaoniku. Plan je da do kraja godine postave još 6 uređaja na lokacijama u Beogradu, kako bi bili što pristupačniji, i s druge strane prikupljali relevantne podatke iz različitih dijelova grada o navikama korisnika i ambalaži koja se prikuplja. Prve sljedeće lokacije trebale bi biti Narodna biblioteka, Dom omladine Beograda i za ljetnju sezonu – Ada Ciganlija.

Neprestana poboljšanja
"Za tri godine rada prodali smo oko 120 mehaničkih uređaja u osam zemalja i šest pametnih presa. Za ovaj proces 'opamećivanja' prese bile su nam potrebne dvije godine i tek sada radimo takozvani 'user experience', da bismo na temelju iskustava korisnika obavili daljnja poboljšanja na presi i aplikaciji", rekao je Nemanja Janić, glavni direktor Solagro tima za portal eKapija. Solagro je B2B orijentiran i surađuje s više od 30 kompanija diljem svijeta, među kojima su i neki od najvećih brendova, kao što su Coca Cola, Molson Coors, Carlsberg i Heineken. Ball Packaging je pokrovitelj i partner na ovom projektu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close