Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze, a uz Austriju i Slovačku, cilja i na njemačko, hrvatsko i tržište baltičkih država

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 19. lipanj 2018. u 07:43
Na proizvodnju maslaca od kikirikija Starič se odlučio nakon što je odlučio smršaviti

Uz Austriju, gdje je već prisutan, te Slovačku, mladi poduzetnik cilja na njemačko, hrvatsko i tržište baltičkih zemalja.

Najboljim mladim slovenskim poduzetnikom slovenski je Zavod za mlade poduzetnike nedavno proglasio 31-godišnjeg Roka Stariča čija je tvrtka Rok'S Nut Butter za proizvodnju prirodnih namaza od kikirikija i badema u prvom kvartalu 2018. godine imala 120 tisuća eura prihoda i 21 tisuću eura dobiti.

Dobio iskusne mentore 
U skorašnje bi vrijeme ta tvrtka, nastavi li ovim tempom, mogla dosegnuti 200 tisuća eura prihoda do kraja godine, a s ojačanim timom u budućnosti bi se moglo raditi i o 500 tisuća eura, piše ljubljanski Dnevnik. "Svake godine želimo odabrati mladog poduzetnika koji je dokazao da je iznadprosječan uspješan, inovativan i prodoran. Važno je da se radi o samozaposlenom poduzetniku koji radi u etičnoj industriji te zanimljivoj i dostupnoj budućim mladim poduzetnicima.

 

200 tisuća

€ prihoda ostvarit će Staričeva tvrtka do kraja godine

Želimo da pobjednik bude uspješan kao primjer za druge", komentirao je direktor Zavoda Borut Borštnik. Starič je kao nagradu, osim priznanja, dobio i mentorstvo iskusnih poduzetnika koji će mu pomoći u daljnjem razvoju njegove poduzetničke priče što bi mu moglo dobro doći s obzirom na to da najavljuje ulazak na druga tržišta. Naime, prva vrata su mu se, kako navodi Dnevnik, otvorila na austrijskom tržištu i to zahvaljujući investiciji od 15 tisuća eura koja je došla iz te zemlje te suradnji s jednim od glavnih austrijskih maloprodajnih lanaca. U najavi je i mogućnost spajanje sa slovačkom tvrtkom iz iste podružnice.

Varijanta bez aditiva 
Osim toga, cilja na njemačko, hrvatsko i tržište baltičkih zemalja, uz istovremeno osnaživanje internetske trgovine kako bi dodatno proširio volumen prodaje.  Starič je u proizvodnju maslaca od kikirikija krenuo nakon odluke da izgubi kilograme, a u čemu mu se ta namirnica zbog visokog udjela zdravih masti i proteina pokazala kvalitetnim saveznikom.  Na tržište je potom odlučio plasirati zdravu varijantu maslaca bez aditiva, u čemu mu je 2015. pomogla i kampanja na Kickstarteru. Tadašnji cilj je bio prikupljanje oko 5000 eura za razvoj stroja za mljevenje kikirikija, bez kojega ne bi bilo maslaca, a time ni današnjeg širenja na druga tržišta. 

Kako bi nam omogućili da se nastavimo baviti kvalitetnim poslovnim novinarstvom i ostanemo mjesto na kojem se piše i čita o uspjesima ali i problemima svih dionika hrvatske gospodarske scene pozivamo vas da se pretplatite na naša izdanja  Sve što treba je pratiti ovaj link ili javiti se na mail: pretplata@poslovni.hr ili nazvati telefon: 01/6431700

Komentirajte prvi

New Report

Close