Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze, a uz Austriju i Slovačku, cilja i na njemačko, hrvatsko i tržište baltičkih država

Na proizvodnju maslaca od kikirikija Starič se odlučio nakon što je odlučio smršaviti Na proizvodnju maslaca od kikirikija Starič se odlučio nakon što je odlučio smršaviti

Uz Austriju, gdje je već prisutan, te Slovačku, mladi poduzetnik cilja na njemačko, hrvatsko i tržište baltičkih zemalja.

Najboljim mladim slovenskim poduzetnikom slovenski je Zavod za mlade poduzetnike nedavno proglasio 31-godišnjeg Roka Stariča čija je tvrtka Rok'S Nut Butter za proizvodnju prirodnih namaza od kikirikija i badema u prvom kvartalu 2018. godine imala 120 tisuća eura prihoda i 21 tisuću eura dobiti.

Dobio iskusne mentore 
U skorašnje bi vrijeme ta tvrtka, nastavi li ovim tempom, mogla dosegnuti 200 tisuća eura prihoda do kraja godine, a s ojačanim timom u budućnosti bi se moglo raditi i o 500 tisuća eura, piše ljubljanski Dnevnik. "Svake godine želimo odabrati mladog poduzetnika koji je dokazao da je iznadprosječan uspješan, inovativan i prodoran. Važno je da se radi o samozaposlenom poduzetniku koji radi u etičnoj industriji te zanimljivoj i dostupnoj budućim mladim poduzetnicima.

 

200 tisuća

€ prihoda ostvarit će Staričeva tvrtka do kraja godine

Želimo da pobjednik bude uspješan kao primjer za druge", komentirao je direktor Zavoda Borut Borštnik. Starič je kao nagradu, osim priznanja, dobio i mentorstvo iskusnih poduzetnika koji će mu pomoći u daljnjem razvoju njegove poduzetničke priče što bi mu moglo dobro doći s obzirom na to da najavljuje ulazak na druga tržišta. Naime, prva vrata su mu se, kako navodi Dnevnik, otvorila na austrijskom tržištu i to zahvaljujući investiciji od 15 tisuća eura koja je došla iz te zemlje te suradnji s jednim od glavnih austrijskih maloprodajnih lanaca. U najavi je i mogućnost spajanje sa slovačkom tvrtkom iz iste podružnice.

Varijanta bez aditiva 
Osim toga, cilja na njemačko, hrvatsko i tržište baltičkih zemalja, uz istovremeno osnaživanje internetske trgovine kako bi dodatno proširio volumen prodaje.  Starič je u proizvodnju maslaca od kikirikija krenuo nakon odluke da izgubi kilograme, a u čemu mu se ta namirnica zbog visokog udjela zdravih masti i proteina pokazala kvalitetnim saveznikom.  Na tržište je potom odlučio plasirati zdravu varijantu maslaca bez aditiva, u čemu mu je 2015. pomogla i kampanja na Kickstarteru. Tadašnji cilj je bio prikupljanje oko 5000 eura za razvoj stroja za mljevenje kikirikija, bez kojega ne bi bilo maslaca, a time ni današnjeg širenja na druga tržišta. 

Kako bi nam omogućili da se nastavimo baviti kvalitetnim poslovnim novinarstvom i ostanemo mjesto na kojem se piše i čita o uspjesima ali i problemima svih dionika hrvatske gospodarske scene pozivamo vas da se pretplatite na naša izdanja  Sve što treba je pratiti ovaj link ili javiti se na mail: pretplata@poslovni.hr ili nazvati telefon: 01/6431700

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!