Prodaja novih automobila u Njemačkoj pala je u rujnu 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pokazuju preliminarni podaci udruge njemačkih uvoznika VDIK, podudarivši se s priopćenjem talijanskog Fiata o urušavanju talijanskog tržišta u rujnu.
Prilagođeni za kalendarske čimbenike, odnosno dva neradna dana više u ovogodišnjem rujnu, podaci pokazuju osjetno blaži pad prodaje, za samo dva posto, ističu u VDIK-u.
U devetomjesečnom razdoblju zaključno s krajem rujna prodaja novih automobila bila je 1,8 posto manja, uz prodanih 2,36 milijuna vozila, objavio je VDIK.
Njihovo se izvješće podudarilo s priopćenjem talijanskog proizvođača automobila Fiata o urušavanju talijanskog tržišta automobila u rujnu. Prodaja se smanjila za pak 25,74 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, prenosi talijanska novinska agencija ANSA priopćenje talijanskog proizvođača.
"To je najgori rezultat za rujan od 1984. godine kada je registrirano 107.000 novih automobila", stoji u Fiatovu priopćenju.
Talijanski je proizvođač ujedno izvijestio da njegov tržišni udio porastao u rujnu na 30,3 posto, u odnosu na 29,7 posto koliko je iznosi u rujnu prošle godine.
Objavili su također da se najbolje prodavao njihov niskobudžetni kompaktni model Panda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu