Disney prekida suradnju s Netflixom, postaju rivali

Autor: Tomislav Pili , 09. kolovoz 2017. u 22:00
Ulaskom u digitalno područje Disney pokušava - osim Netflixova - osvojiti i tržište Amazona/REUTERS

Izvršni direktor Robert Iger ocijenio je da streaming usluge označavaju početak potpuno nove strategije rasta kompanije.

Walt Disney od 2019. prestat će prodavati svoje filmove streaming servisu Netflixu te pokreće vlastitu streaming uslugu za filmove te zabavni i sportski program kako bi uhvatio dio "kolača" među gledateljima koji okreću leđa tradicionalnom televizijskom programu. Odluka je najavljena u utorak usporedno s predstavljanjem tromjesečnih rezultata koji su pokazali daljnji pritisak na prihode sportske TV-mreže ESPN.

Proračunati korak
Ta najveća svjetska zabavna industrija preuzima time proračunati korak, računajući da će dugoročno generirati veći profit od svoje vlastite usluge na pretplatu nego od iznajmljivanja svojih filmova postojećim pružateljima streaming usluga poput Netflixa. Uostalom, Netflix, Amazon i HBO već troše milijarde dolara ne samo na kupnju nego i na kreiranje vlastitog sadržaja koji izravno distribuiraju svojim gledateljima.

S ulaskom u digitalno područje, Disney pokušava osvojiti tržište Amazona i Netflixa, koji su pridobili publiku kombinacijom originalnih programa dostupnih na zahtjev i poslovnog modela usredotočenog na mjesečne pretplate umjesto na prihode od oglašavanje. Već početkom iduće godine Disney planira lansirati ESPN brandiranu uslugu gledanja sporta, dok bi Disney streaming usluga bila lansirana 2019. godine, za početak na tržištu SAD-a no vrlo brzo i na ostalim svjetskim tržištima.

Znatniji pad dobiti
Čelnik Disneya Robert Iger ocijenio je da streaming usluge označavaju početak potpuno nove strategije rasta kompanije. Disney također planira povećati svoje investicije u filmove i televizijske serije kako bi producirao više originalnog sadržaja za svoje streaming usluge, najavio je Iger. Što se tiče financijskog izvješća, Disney je objavio blagi pad prihoda s lanjskih 14,28 milijardi dolara na 14,24 milijarde dolara. No, zato je znatnije pala neto dobit, za gotovo devet posto. Zarada tako iznosi 2,37 milijardi dolara ili 1,51 dolar po dionici čija je cijena pala gotovo četiri posto. 

Komentirajte prvi

New Report

Close