U proteklih pet mjeseci mađarska naftna kompanija Mol osvojila je četiri međunarodna priznanja za kampanje kojima privlači mlade talente i omogućava im zaposlenje te napredovanje u branši. Dominic Köfner, potpredsjednik Mol grupe za korporativne komunikacije, ponosno kaže da su, snažnoj globalnoj konkurenciji unatoč, u kompanijsko sjedište u Budimpešti uspjeli privući više od 150 stručnjaka iz svih krajeva svijeta. U intervjuu za Poslovni dnevnik Köfner govori i o brojnim društvenim ulaganjima Mola, čiji je popis iz godine u godinu sve duži.
Koliko je društveno odgovorno poslovanje važno za Mol grupu kao energetsku kompaniju?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu