S novih 14 milijuna kuna šire se u UK, Švicarsku i Njemačku

Autor: Bernard Ivezić , 17. travanj 2019. u 11:09
Marin Ćurković, suosnivač i direktor

Jure Mikuž, partner u SC Venturesu kaže da ne vjeruje da oglašavanja na televiziji izumire. Navodi da se samo potrošačke navike mijenjaju i oglašavanje postaje sve preciznije i usmjerenije.

Jedan od najnaprednijih hrvatskih marketinških (martech) startupa, Adscanner, koji je osnovao bivši predsjednik uprave H1 telekoma Kristian Uwe Ćurković, primio je 14 milijuna kuna investicije od fonda South Central Ventures.

Startupu koji cilja na televiziju uvesti programmatic oglašavanje, a čije usluge u regiji već koriste Nestlé, Cinestar, Unicredit i Porsche, ovo je druga veća investicijska runda. Prethodno je privukao šest milijuna kuna. Kristian Uwe Ćurković, suvlasnik Adscannera kaže da će potpomognuti SC Venturesom ući na tržišta Švicarske, Njemačke i Velike Britanije. "Ojačat ćemo cjelokupno poslovanje od razvoja do prodaje, planiramo privući i iskusne profesionalce iz branše, a sve da bismo mogli snažno uči na nova tržišta", kaže Ćurković.

 

30 stručnjaka

zapošljava Adscanner, zaposlit će još 10. Bave se programmatic oglašavanjem

Startup, koji je prije dvije godine kao alumni inkubatora Telekoma Austrije u Londonu osvojio glavnu nagradu Global Telecom Business za inovaciju u telekom industriji, trenutačno zapošljava 30 stručnjaka. Ćurković navodi da će u prvom valu otvoriti deset novih radnih mjesta. Nakon toga i više. "Danas u marketingu nema tvrtke koja ima više podataka o TV oglašavanju od nas, a to nisu prepoznali samo oglašivači već i 'broadcasteri' poput PRO7 i SAT1 u Austriji kao i agencije za elektroničke medije u Austriji i Bugarskoj", kaže Ćurković.

Dodaje da, primjerice, u Bugarskoj regulator koristi Adscanner za praćenje objava piratiziranog TV sadržaja na tamošnjim televizijama. Adscanner sada već ima metriku TV oglašavanja, gdje zna tko i koliko gleda kakav sadržaj, a sad se fokusira na treću komponentu, dinamičku primjenu oglasa po TV kanalima, odnosno programmatic oglašavanje za TV. "Vjerujemo da je budućnost oglašavanja na TV-u slična kao i na webu te se pozicioniramo kao platforma koja to može ponuditi", kaže Ćurković.

Jure Mikuž, partner u SC Venturesu kaže da ne vjeruje da oglašavanja na televiziji izumire. Navodi da se samo potrošačke navike mijenjaju i oglašavanje postaje sve preciznije i usmjerenije. "Sada povezani smart TV uređaji preuzimaju inicijativu, a mi smo prepoznali ulogu koju Adscanner ima u novom lancu vrijednosti", kaže Mikuž.

Komentirajte prvi

New Report

Close