E lega, koja dobra dumina ti bracika i specika, u značenju: Osječanin je u slengu rekao svojem kolegi kako mu se sviđaju lega-lega rokovnici osječkog Mit dizajn studija. Lega je kolega ili prijatelj, bracika je brat ili blizak prijatelj, a specika je specijalac. Neke su to od riječi koje su osječki kreativci upotrijebili kao imena svojih proizvoda i u kratkom vremenu od onoga što je trebao biti poligon za samoizražavanje stvorili prepoznatljiv brend lega-lega, čija popularnost rapidno raste. Uza sve više vjernih kupaca diljem Hrvatske, trgovina lega-lega udaljena desetak metara od Straduna apsolutni je hit među turistima koji posjete Dubrovnik. Osim što sve veći broj pripadnika najrazličitijih nacija zna što je lega, originalni rad mitovaca prepoznala je i struka. Igor Penović Penka, glavni kreativac projekta, svježe majice lega-lega spakirao je u tetrapak i za svoj "Fresh dizajn" prošle je godine na nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija "Sudnji dan" proglašen najboljim dizajnerom.
Odgovor na recesiju
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Fenomenalan primjer kreativnosti i realizacije ideje s malim sredstvima. I to u industrijama koje su mnogi već davno otpisali i “poslali” na istok (papir i tekstil). Bravo i puno uspjeha i dalje!
Uključite se u raspravu