Juvo Home Friend startup za sigurnost djece u kućanstvima

Autor: Marta Duić , 03. siječanj 2017. u 15:49
Ciljano tržište je SAD/Marko Prpić/PIXSELL

Ono po čemu se naši senzori ističu je mogućnost prepoznavanja djeteta, kaže Matija Srbić, voditelj startup tima.

Matija Srbić, voditelj startup tima Juvo Home Friend ideju za sustav koji su osmislili dobio je nakon što je pogledao video o nesrećama djece u kućanstvima.  

Kako kaže, nakon provedenog istraživanja i provjeravanja statistika, ispostavilo se da se takve nesreće stvarno događaju i da samo u SAD-u nekoliko milijuna djece godišnje bude ozlijeđeno u njima stoga je odlučio razviti proizvod koji će pomoći roditeljima u njihovoj stresnoj svakodnevici. Juvo – Home Friend je sustav koji se sastoji od pametnih senzora koje roditelj postavlja na strop ispred manje sigurnih dijelova doma poput kuhinje, kupaone, balkona, police za knjige, plišane igračke koja svojim pjevanjem ili snimljenim glasom roditelja zaokuplja djetetovu pažnju te mobilne aplikacije za upravljanje sustavom i primanje obavijesti o neplaniranom kretanju djeteta.

Roditelji sami odabiru gdje postavljaju senzore na strop i prate ima li kretnje na području ispod njih. Kada primijete kretnju, rade procjenu na temelju visine radi li se o djetetu. Ako se radi o djetetu, šalju obavijest roditeljima putem mobilne aplikacije ili pametne narukvice/sata. Istovremeno, aktivira se i plišana igračka u kojoj se nalazi zvučnik, koja se nalazi u prostoriji s djetetom i kreće pjevati ili pričati snimljenim glasom roditelja, kako bi djetetu zaokupila pažnju na nekoliko trenutaka dok se roditelj pojavi.

"Ono po čemu se naši senzori ističu je mogućnost prepoznavanja djeteta i reakcija isključivo na njegovo kretanje. Razvoj proizvoda i dalje traje. Očekujemo gotov prototip krajem siječnja, nakon čega ćemo pokrenuti crowdfunding kampanju", kaže voditelj tima Matija Srbić. U ovom startup timu je šestero entuzijasta, Igor Armuš, Sara Bajlo, Stanko Krtalić Rusendić, Ivor Turčin, Viktor Viljevac i Matija Srbić, a trenutno prolaze inkubaciju u HUB385 i SPOCK-u na FER-u.  

Budući da im je SAD ciljano tržište, razmišljaju o pridruživanju jednom od akceleratora u SAD-u. "Jednom kad se probijemo na tržište, imamo još mnogo ideja za nove proizvode koji olakšavaju svakodnevicu. Glavna prednost ovog proizvoda je korisničko iskustvo. Želimo razviti proizvod koji će biti što jednostavniji za instalaciju u bilo kojem domu, koji će biti pouzdan, ali nenametljiv, reagirati i obavještavati roditelje samo kada je to zaista potrebno", poručuje Srbić.

Komentirajte prvi

New Report

Close