Difuzni hotel Vrbanj nudi drukčiji doživljaj Hvara

Autor: Marta Duić , 24. veljača 2015. u 12:20
Za razliku od standardnog hotela, smještajne jedinice su raspršene po čitavom mjestu

Kroz difuzni hotel žele gostima približiti ekološke proizvode i selo na estetski prihvatljiv i dopadljiv način.

Kako tvrdi Sunčana Ostarčević-Arnold iz Hotela Vrbanj na otoku Hvaru, današnji trendovi u turizmu doveli su do pojave gostiju treće generacije koji osim opuštanja i relaksacije žele upoznati kulturu i običaje mjesta u koje dolaze, imati privatnost te konzumirati zdravu hranu u neonečišćenoj prirodi. Difuzni hotel poput njihovog na Hvaru zadovoljava te kriterije.

Za razliku od standardnog hotela, smještajne jedinice su raspršene po čitavom mjestu, a središnja recepcija je mjesto gdje se gost informira o povijesti, kulturi i običajima te mu zaposlenici pomažu da što bolje upozna i doživi otok.

"Kroz difuzni hotel približit ćemo ekološke proizvode i selo gostima na estetski prihvatljiv i dopadljiv način. Svjesnost o bio proizvodima, čistom zraku i netaknutoj prirodi. Obično kad čujete riječ hotel zamišljate neki ogroman kompleks s puno betona i stakla. Naš hotel to nije, nema betona jer su građevine autohtone, od kamena i drva, a kad još k tome dodate čist zrak, netaknutu prirodu, gastronomsku ponudu temeljenu na netom ubranom voću i povrću i svježoj, jutros ulovljenoj ribi, domaćem vinu tada vam je jasno da vam se nudi neponovljiv doživljaj", tvrdi Ostarčević-Arnold.

U rad je uključeno 17 zadrugara koji se bave različitim poljoprivrednim i nepoljoprivrednim djelatnostima i proizvode vrhunske proizvode koji se plasiraju kroz difuzni hotel. U hotelu se koriste autohtoni sapuni i šamponi napravljeni na bazi lokalnog bilja. Smještaj se može birati, ili uz samo more ili u unutrašnjosti gdje se nalazi i središnja recepcija, a slogan hotela je "Good food, fine vine & quite stay". U sklopu Zabina natječaja 2014. Moja zelena zona Difuzni hotel Vrbanj je uvršten u finale.

Trenutno rade na idejnom rješenju uređenja zgrade zadruge za potrebe središnje recepcije i sobe za dnevni boravak gostiju, te bio dućan i sobe za masažu. Ovu sezonu počinju sa 40 kreveta. "Gosti na povratku kući mogu ponijeti dio ove priče sa suvenirom koji nitko i nigdje drugdje na svijetu ne može kupiti, napravljenih rukama naših zadrugara ili naših kooperanata. Proizvode pripremamo i za certifikat Hrvatski otočni proizvod", pohvalila se Ostarčević-Arnold.

Komentirajte prvi

New Report

Close