Bellabeat ima originalnu inovaciju: S novim proizvodom krenuo je u globalnu ekspanziju

Autor: Bernard Ivezić , 15. listopad 2019. u 08:06
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Početkom 2020. domaći startup planira izbaciti novi proizvod.


Početkom iduće godine Bellabeat, prvi domaći startup koji je ušao u Y Combinator, prvi koji je dosegao rekordnih 4,5 milijuna dolara investicije od ulagača iz Silicijske doline i prvi odavde koji je sklopio rekordni prodajni ugovor u SAD-u težak 6,5 milijuna dolara, na tržište će izbaciti novu generaciju svog proizvoda s kojim je i krenuo u globalnu ekspanziju.

Riječ je o pametnom nakitu kroz koji bi, pomoću mobilne aplikacije i naprednih tehnologija, stvorili najveći svjetski wellness klub za žene. Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata kaže da se kompanija razvija i širi upravo na nove kategorije na vrlo kompetitivnom tržištu wellnessa.

"Početkom 2020. godine na tržištu će se pojaviti naš novi pametni nakit, nove generacije i novog dizajna koji će mjeriti dodatne performanse", kaže Sršen.

Bellabeat je pokrenut 2014. godine i danas broji sedamdesetak zaposlenika, od čega čak 65 posto žena. Tvrtku, koja operativno posluje iz Zagreba dok joj je pravno sjedište u SAD-u, osnovali su hrvatski matematičar Sandro Mur, danas izvršni direktor tvrtke, i slovenska umjetnica Urška Sršen, kreativna direktorica tvrtke.

Prvi proizvod bio im je pametni privjesak Leaf, u obliku narukvice i lančića.

U međuvremenu je Bellabeat razvio nekoliko novih verzija Leafa, a trenutačno sa Swarovski kristalima razvija najnoviju inačicu. Usto, Bellabeat je proširio ponudu na vlastiti pametni sat Hybrid wellness watch, pametnu bocu vode Hydration tracker te Aroma diffuser s vlastitom linijom esencijalnih ulja.

Tvrtka je krajem 2017. zapala u krizu. Tada je otpustila dio zaposlenika i povukla se iz javnosti. Lani je Bellabeat primio drugu najveću startup investiciju u Hrvatskoj, 14,2 mil. dolara od AOL Venturesa, i povećao broj radnika na 70. Hamag-Bicro navodi da im je dao 1,49 mil. kuna.

Na naš upit, Sršen o poslovanju kaže tek du su zadovoljni i ponosni na rezultate.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Čitam, čitam, čitam i sa svime se slažem.
I onda u zadnjoj rečenici napišeš nevjerovatnu glupost.

Bellabeat je cini se dokaz da se svake sekunde rodi bedak-potencujalni ulagac u nonsens.

Start-up je “razvio” koje kakve gizmo sprave koje se baziraju na hardware-u (traze puno radnog kapitala, CE/FDA mark) sto otezava uspjeh na trzistu.

Nemaju edge u nekoj tehnologiji, nemaju robustno zasticeno intelektualno vlasnistvo, saraju po trzistu. Ali zato imaju neiskusne osnivace…..ishod je jasan….i razocarani ulagaci. Dobro je jedino sto unistavaju neusporedivo manje novca iz budzeta RH od Rimca koji je slicna obmana.

New Report

Close