Aplikaciju koja je izvozala taksiste sad nudi tvrtkama

Autor: Ante Pavić , 31. srpanj 2014. u 10:30
Poslodavci će u svakom trenutku znati gdje se i koliko službeni automobil vozio

Uber for Business tvrtkama bi trebao osigurati lakše kontroliranje troškova prijevoza.

Uber, tvrtka koja je stvorila aplikaciju za unajmljivanje vozila i osiguravanje prijevoza za fizičke osobe, shvatila je da bi slične aplikacije valjalo stvoriti i za poslovne korisnike pa je razvila Uber for Business kojim bi poduzeća trebali lakše kontrolirati troškove prijevoza.

Poslovni će korisnici na aplikaciji napraviti poslovni račun i povezati sve zaposlenike. Vožnju službenih automobila na taj način više neće morati pravdati računima i potvrdama, a poslodavci će u svakom trenutku znati gdje se i koliko službeni automobil vozio. Oni koji koriste Uber za privatne i poslovne svrhe lako će se moći prebacivati s poslovnog na privatni račun kad to požele, a imat će i bolju kontrolu nad računima i troškovima.

Brak s Concurom 
Poslovnim putnicima koji često unajmljuju automobile na taj se način olakšava organiziranje prijevoza bez obzira na to gdje se nalaze, a najveća je prednost što ne moraju misliti na račune i ostalu papirologiju. U Americi je taj sustav plaćanja postao jeftiniji od klasičnog pozivanja taksija. Uber se povezao s Concurom, tvrtkom koja se specijalizira za poslovna putovanja, a udužene snage omogućit će da bilo koji od 25 milijuna Concurovih korisnika može brzo i jednostavno povezati svoj profil s Uberovim i tako naplaćivati vožnje. Stvar funkcionira na način da vozaču, bio on taksist ili privatni vozač, ide 80 posto cijene koju putnik plati, a 20 posto ostaje Uberu kao posredniku. Tvrtku Uber osnovao je Travis Kalanick, koji je na ideju za prvotnu aplikaciju došao u Parizu, gdje je između brojnih poslovnih sastanaka vrlo teško dolazio do taksija. Stvorio je aplikaciju za pametne telefone kojom je moguće pozvati najbliži slobodni taksi, odnosno automobil i nakon četiri godine njegova tvrtka vrijedila je više od tri milijarde dolara. 

Googleovo zaleđe 
Mnogi su kadri ustvrditi da je Kalnick pokrenuo revoluciju u javnom gradskom prijevozu u više od stotinu gradova u 35 zemalja. No, aplikacija je izazvala bijes taksista u brojnim gradovima, pa su zaredale tužbe protiv Ubera, a taksisti su ga uspjeli zabraniti u Bruxellesu, što je na noge diglo povjerenicu za digitalni razvoj Neelie Kroes, koja je prozvala Bruxelles da je antitehnološki nastrojen. Taksisti, pak, drže da je posrijedi borba Davida i Glojiata, budući da iza Ubera stoji moćni Google, koji je u Kalanickovoj ideji pronašao veliku perspektivu i u Uber uložio više od 250 milijuna dolara.Tvrde da vozači koji koriste Uber trebaju samo automobil i mobitel, dok oni u svoje automobile i dozvole moraju ulagati velik novac. Kalanick smatra da je riječ o nepotrebnom otporu i uvjeren je u širenje svoje aplikacije u najveće gradove svijeta, što Google srdačno pozdravlja. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Koliko ljudi danas živi od prodaje magle?

New Report

Close