Segmentiranje tržišta i upravljanje likvidnošću 4.7.2017.

Autor: Poslovni.hr , 15. veljača 2017. u 14:22
Foto: Fotolia

Problem nelikvidnosti smatra se jednim od ključnih za hrvatsko gospodarstvo. Njegovi korijeni su samo djelomično ekonomski, a u značajnoj mjeri su sociološki i kulturološki i reflektiraju nizak nivo etičnosti u društvu. Vrijednosti i trendovi pokazatelja (ne)likvidnosti ukazuju da veliki broj poslovnih subjekata ima potrebu za provedbom operativnog i financijskog restrukturiranja kojim će poboljšati kvaliteta prodaje, likvidnost i solventnost, te kvaliteta novčanog toka.

Pronalaženje načina za poboljšanje likvidnosti u poslovanju poduzeća nije jednostavno. Postoje razni modeli i alati za segmentaciju tržišta prodaje, organizaciju prodajnih i financijskih poslovnih funkcija, sve u svrhu minimalizacije rizika naplativosti potraživanja od kupaca. Potrebno ih je razumjeti te adekvatno primijeniti i povezati u dobar sustav. Odabir modela i alata ovisan je djelatnostima, osobinama poslovnog subjekta, tržišnoj poziciji, povjesnim rezultatima, planovima za budućnost, i drugim kriterijima i okolnostima iz internog i eksternog okruženja.

Koji je cilj seminara?Cilj seminara je upoznati polaznike kroz dijalog i vježbe:

  • kako se prikupljaju i analiziraju informacije iz internog i eksternog okruženja,
  • kako se na temelju njih kreiraju i koriste modeli za segmentaciju tržišta prodaje (postojećih i potencijalnih kupaca, odabir tržišta i tržišnih niša, …)
  • kako se mjere i minimiziraju rizici likvidnosti
  • kako se izrađuju i provode planovi financijskog restrukturiranja. 

Koje su teme seminara?

  • Tehnike i alati u prikupljanju i analizi informacija iz eksternog i internog okruženja
  • Kako se izrađuje sustav segmentacije tržišta prodaje (ocjena komercijalnog potencijala i ocjena financijskog rejtinga postojećih i potencijalnih kupaca te djelatnosti i lokacija, subjektivne ocjene, potporni indikatori, kreditni limit i kreditna marža, …)
  • Kako se planira i mjeri likvidnost i ocjenjuju rizici nenaplativosti potraživanja (potreba za obrtnim sredstvima, trošak obrtnih sredstava, novčani jaz, pokazatelji likvidnosti, sintetički modeli mjerenja rizičnosti poslovanja – BEX, Altman, …)
  • Što su ključne sastavnice financijskog restrukturiranja, kako se planira i provodi?
  • Instrumenti prevencije i zaštite naplativosti potraživanja (kolaterali) te tehnike i koraci u naplati potraživanja.

Kome je seminar namjenjen? poduzetnicima, operativnim menadžerima, računovođama, financijašima, kontrolerima

Vaša investicija?

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. 

Za rane prijave do 20. 06. 2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  

U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, potvrda o sudjelovanju i ručak.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 3.7. 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 3.7. 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavaču:Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima – članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode), europskih tržišnih lidera na području upravljanja informacijama i ekonomske analitike. Uz operativni menadžment, dugi niz godina bavi se konzaltingom na području strateškog i financijskog menadžmenta; ekonomskom analitikom; te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house radionica i predavanja).Dobitnik je nagrade Primus 2011., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva (Mali su veliki, Gazele, Poslovni uzlet, certificiranje poslovnih savjetnika u Hrvatskoj i inozemstvu, …). U tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

O NAMA

 

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close