Što vaši klijenti žele i očekuju?

Autor: Poslovni.hr , 24. siječanj 2017. u 13:12
Foto: Fotolia

Izgradnja odnosa s klijentom je polazna točka svake prodajne aktivnosti. Temelji se na povjerenju i glavni je preduvjet da biste zadržali klijenta. U moru svakodnevnih ponuda postaje prava umjetnosti ostvariti dugoročnu suradnju s klijentom. Ako razmišljate korak unaprijed, dolazimo do postprodajnih aktivnosti, a upravo tu ste vašem klijentu najpotrebniji.

Možemo li u kratkom vremenu prepoznati potrebe i očekivanja naših klijenata?

Zašto je važno da svaki djelatnik ima osnovna znanja o prodaji naših proizvoda/usluga? Bez obzira na vašu ulogu u organizaciji, svaki klijent zaslužuje da bude tretiran kao VIP.

Sadržaj:

  • Tko je vaš klijent i što očekuje
  • Kako prepoznati potrebe i očekivanja klijenata
  • Tajne profesionalne prodaje
  • Što prodajemo (kako postići up selling)
  • Koje tehnike i pristupe koristiti
  • Praktična radionica

Edukacija je namijenjena:

prodajnim predstavnicima, 
key account managerima, 
voditeljima prodaje, 
voditeljima timova. 
poduzetnicima

Cilj edukacije:

  • Sinteza vještina i znanja
  • Stjecanje novih znanja i praktičnih savjeta
  • Razmjena iskustava i dobrih primjera iz poslovne prakse
  • Vježbe i rad na primjerima iz prakse
  • Orijentacija na praksu

Po završetku edukacije polaznici će:

  • Naučiti kako uspostaviti dobar odnos s klijentom i zadobiti njegovo povjerenje
  • Usvojiti nove tehnike prodaje
  • Osvijestiti važnost postprodajnog procesa i odmah primijeniti u praksi
  • Naučiti na temelju čega klijent donosi odluku o kupnji
  • Znati upotrijebiti koristi proizvoda/usluge i istaknuti kako on rješava problem kupca
  • Naučiti koristiti SWOT tehniku u analizi klijenata
  • Saznati kojim tehnikama se koriste uspješni prodavači i kako se pripremaju za prodajni proces

Naziv edukacije: Tko je vaš klijent i što očekuje

Datum održavanja: 25.04.2018.

O predavačici:

Gordana Kadoić je vlasnica i direktorica tvrtke Adria Corporate Education. Tvrtka se bavi poslovnim edukacijama, treninzima i poslovnim savjetovanjem, a specijalizirana je za razvoj prodaje, prodajnih timova i procesa. Magistrirala je poslovnu ekonomiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a karijeru je gradila u tvrtkama Oriflame kozmetika Hrvatska, Orbico, Orbico Beauty i drugim distributerskim tvrtkama radeći na managerskim pozicijama brandove kao što su: Ariel, Pampers, Milka, Jacobs, Danone i mnogi drugi. Vrhunac svoje karijere u korporativnom businessu dosiže na poziciji Country managera za Hrvatsku, švedske tvrtke Oriflame u kojoj je napravila potpunu reorganizaciju i neprofitabilno poslovanje usmjerila u pozitivnom smjeru. Nakon dugogodišnjeg iskustva u domaćim I međunarodnim korporacijama, na području prodaje, marketinga i osobnog razvoja, odlučila je iskoristiti svoj dar za prenošenje znanja i upustiti se u vlastite poduzetničke vode. Danas radi kao savjetnica za razvoj poslovnih vještina, trenerica, stručnjakinja za razvoj prodaje I timova, govornica je na konferencijama i prezenterica.Održala je više od 100 edukacija, treninga, radionica I seminara u Hrvatskoj I inozemstvu. Članica je Europske udruge za coaching I nositeljica prve diplome Škole trenera.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je Vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. 
Za rane prijave i uplate do 11.4.2018. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, potvrda o sudjelovanju i ručak.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je do 24.4.2018. poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close