Kako pripremiti projekt za E-Impuls

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 30. lipnja 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Ciljevi „E – impulsa 2016.“ su rast i razvoj poduzetništva i obrta, uravnotežen regionalni razvoj te učinkovito korištenje sredstava i fondova Europske unije.

Seminar je namijenjen prvenstveno malim i srednjim poduzetnicima, ali i ostalima koji se žele upoznati sa mogućnostima financiranja i načinu prijave projekata na programa „e-Impuls“ u okviru kojih će se dodjeljivati potpore za:

  • Jačanje konkurentnosti mikro i malih poduzetnika
  • Domaće sajmove           
  • Promidžbu poduzetništva         
  • Poduzetništvo žena      
  • Poduzetništvo ciljnih skupina: mladi, početnici, osobe s invaliditetom 
  • Poticanje Start-up-ova
  • Tradicijske i umjetničke obrti   
  • Revitalizaciju poslovnih prostora            
  • Poduzetništvo hrvatskih branitelja        

Polaznici seminara će na kraju dana razumjeti:

  • Koje mogućnosti postoje za financiranje projekata malih i srednjih poduzetnika iz strukturnih fondova do 2020. godine
  • Što svaki projekt mora imati kako bi osigurao financiranje iz EU bespovratnih sredstava
  • Koji su trenutno otvoreni i najavljeni natječaji za male i srednje poduzetnike u 2016. godini
  • Koji su uvjeti za prijavu projekata na natječaje programa „e-Impuls“
  • Kako čitati natječajnu dokumentaciju i razumjeti prijavne obrasce
  • Na koje elemente projektne prijave treba staviti fokus prilikom razvoja projekta
  • Koju potpornu dokumentaciju je potrebno priložiti uz projektni prijedlog i koje su procedure prijave

Ciljne skupine: mali i srednji poduzetnici, potporne organizacije (regionalne razvojne agencije, banke, konzultantske kuće); ostali zainteresirani za sustav i projekte strukturnih fondova (izvođači radova i dobavljači, projektanti, revizori, banke, građani).

Program seminara

8:45 – 9:00 Registracija sudionika

9:00 – 10:30 Uvod – mogućnosti financiranja iz strukturnih fondova za poduzetnike

Vrste natječaja za bespovratna sredstva: nacionalni fondovi, EU fondovi, programi Unije
Područja financiranja za male i srednje poduzetnike iz strukturnih fondova do 2020.
Što bi svaki projekt morao imati kako bi osigurao financiranje iz EU bespovratnih sredstava
Otvoreni i najavljeni natječaji za male i srednje poduzetnike

10:30- 10:45 Pauza

10:45 – 12:15 Natječaji za poduzetnike - opremanje i izgradnja

Natječaji za male i srednje poduzetnike: potpore za opremanje i izgradnju

Koji su uvjeti prijave: pregled poziva za dostavu projektnih prijedloga
Kriteriji za odabir projekata
Praktičan rad: osmišljavanje aktivnosti projekta

12:15 – 13:15 Pauza za ručak

13:15 – 15:00 Koraci razvoja i prijave projekta na natječaj

Kako izraditi projektni prijedlog - ispunjavanje prijavnih obrazaca

Priprema potporne dokumentacije i procedura slanja projektne prijave
Savjeti za uspješnu prijavu projekta 

O predavaču :

Mirela Lišinović, voditeljica info centra tvrtke Projekt jednako razvoj d.o.o. (PJR)

Magistra je politologije smjera javne politike, menadžment i razvoj. Ima iskustvo rada u administraciji na Općinskom sudu u Zagrebu, te iskustvo rada u civilnom sektoru u udruzi Inicijativa mladih za ljudska prava. U PJR-u je posljednje tri godine, a trenutno je voditeljica info centra tvrtke u okviru kojega se bavi praćenjem i tumačenjem natječaja i poziva za dostavu projektnih prijedloga EU fondova i drugih donatora, a radi i na poslovima vezanima uz razvoj i unaprjeđenje kvalitete projektnih prijedloga za nacionalne i EU natječaje, vodi odnose s klijentima, radi u prodaji i marketingu tvrtke. Upravlja kompletnom uslugom PJR Spajalice u okviru koje identificira potencijalne natječaje za prijavu projektnih ideja za klijente. Autorica je stručnih članaka i edukativnih materijala u području EU fondova te predavačica o sustavu EU fondova, o Programima EU, prilikama za poduzetnike iz EU fondova i drugim sličnim temama. 

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave do 17.lipnja 2016. iznosi 950,00 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali i potvrda o sudjelovanju.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 28. lipnja 2016.  Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 29. lipnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 30. lipnja 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr