Kako postati i ostati izvrsno poduzeće: Kako kreirati fleksibilnu organizaciju, koja konkurenciju čini sporednom

Fotolia Fotolia

U uvjetima globalizacije kompleksni izazovi više se nikako ne mogu rješavati uz „business as usual“ nego uz rafinirana sistemska rješenja usklađena sa dugoročno održivim rastom i razvojem.

Info

Mjesto i vrijeme

23. listopada 2015. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

U uvjetima globalizacije kompleksni izazovi više se nikako ne mogu rješavati uz „business as usual“ nego uz rafinirana sistemska rješenja usklađena sa dugoročno održivim rastom i razvojem.

Zahtjeva se IZVRSNOST. Inzistira na primjeni znanja potrebnih da se uči brže od konkurenata, bolje razumiju i uvažavaju okolnosti iz eksternog i internog okruženja, efikasno (operativna izvrsnost) koriste ljudi i resursi u organizaciji na realizaciji inovacija i dobro odabranih efektnih (poslovna izvrsnost) rješenja namjenjenih ciljanom tržištu. Organizacije koje uspjevaju u dobu „chaord“-a (kaosa kao reda) su fleksibilne, inovativne, prilagodljive i prihvatljive. Nisu lijepe niti pretjerano uredne, nisu opterećene nepromjenjivošću planova i strategija koje donose ljudi sa hijerarhijskog vrha.

Kontinuirano postavljaju ključno pitanje i inzistiraju na odgovoru: „Jesu li podjednako zadovoljeni interesi naših djelatnika, kupaca, dobavljača, investitora, proračuna, lokalna zajednice, vlasnika i menadžmenta, ekologije“. Stakeholder koncept, koncept izvrsnosti, preferira održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje kroz opća načela slobode, zajedništvo, jednakost i solidarnost. Njegovanjem takvog sklada, prihod i profit i novac se jasno pozicioniraju kao neophodan „kisik“ a ne svrha poduzetništva.

U novoj ekonomiji, najmoćnije je organizacijsko oružje u bitci za uspjeh i opstanak INTELEKTUALNI KAPITAL, dobro „posložene“ kompetentne i motivirane ljude koji njeguju i razvijaju „kapital klijenata“, „kapital inovacija“ i „kapital procesa“ . Ukoliko je  dovoljno snažan, predstavlja ogromnu konkurentsku prednost, vrijedniju u u odnosu na slabosti i vanjske pretnje, kojom će se uspješno stvoriti i realizirati prigode iz okruženja.

Kome je seminar namjenjen:

  • poduzetnicima
  • menadžerima
  • specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
  • ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima

Kratki sadržaj i ciljevi seminara:

Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa obilježjima i pravilima koncepta izvrsnosti te osnovnim informacijama i znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:

  • Rekonstrukcija granica tržišta (analize eksternog i internog okruženja fokusiranjem na budućnost)
  • Usmjerenost na veliku sliku a ne na brojke (kreiranje strateškog panela s ključnim konkurentskim čimbenicima za pojedinu djelatnost i  strateške mape s ključnim inicijativama i aktivnostima koje predstavljaju pokretače za ostvarenje planiranih ciljeva i pokazatelja)
  • Kako poticati da se ode korak dalje od postojeće potražnje (ne samo odgovarati na potrebe tržišta, nego ih stvarati)
  • Napraviti ispravan poslovni koncept (kreirati strategiju koja prema strateškim namjerama razumno usklađuje prigode i ambicije s mogućnostima organizacije)
  • Svladati ključne organizacijske prepreke i realizirati definirani koncept (što treba napraviti da dobra ideja postane stvarnost i svojina cijele organizacije a ne samo nerealiziran san pojedinaca)
  • Mjeriti i upravljati s izvrsnosti po EFQM modelu (kako primjenom modela ispoštovati pravilo ekonomike poslovanja „ne radi ono što ne možeš mjeriti“)

Preuzmite poziv, program i prijavnicu u pdf formatu.

O predavaču:

Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procijenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.

Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima - članicama međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač poduzeća Konter bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja, uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house seminara i radionica).

Dobitnik je nagrade Primus 2012., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.

Kao gost predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern-u, Financijskom klubu pri EFZG, specijalističkom studiju kontrolinga na EFRI, Visokom učilištu Požega. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva, a u tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + pdv za prijave i uplate do 16. listopada 2015. Nakon navedenog datuma cijena kotizacije iznosi 1250kn + pdv. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 20. listopada 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 21. listopada 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Doznajte više: Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832,
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

23. listopada 2015. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr