Slovenija, Makedonija i Srbija zauzele su prve tri pozicije kad je u pitanju kvaliteta turističke usluge, od pozdrava gosta sve do zahvale, a Hrvatska četvrto mjesto u istraživanju tajnih kupaca agencije Heraklea u zemljama bivše Jugoslavije.
Iza Hrvatska su ostale Crna Gora i Bosna i Hercegovina. Kad je u pitanju usluga u drugim segmentima, od trgovine do telekoma, Hrvatska je u na trećem mjestu s rezultatom od 70%, što je lošije od druge pozicije 2013. godine. Mario Jantol, direktor Hotela Baška koji je u karijeri proputovao na stotine svjetskih destinacija, tvrdi da je kvaliteta usluge u Hrvatskoj na razini ili malo iznad europskog prosjeka.
Kako vidite kvalitetu usluge u Hrvatskoj, posebno u turističkom sektoru?
Ne možemo se usporediti s nekim azijskim destinacijama gdje se ljudi ljubaznošću bore za goli život, no u usporedbi s europskim destinacijama smo u prosjeku. Štoviše, u Hrvatskoj će se svatko potruditi pomoći gostima, od konobara do carinika i policajca, za razliku od nekih turističkih zemalja na Mediteranu gdje vas je konobar u stanju izbaciti iz restorana. Hrvatska je u zadnjih deset ili dvadeset godina jako napredovala u kvaliteti usluge i tome se sve više posvećuje pažnja.
Kako pratite kvalitetu usluge u svojoj kompaniji?
Dnevno se prate ankete o zadovoljstvu gostiju i sve primjedbe koje dobivamo su normalne u hotelskom poslu te se rješavaju u hodu. Svi mi jako dobro pazimo na kvalitetu usluge, čemu je pridonijela i puno transparentnija razmjena informacija putem različitih putničkih portala, gdje se objavljuju recenzije putnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu