Zašto je Hrvatska zauzela tek četvrto mjesto u regiji po kvaliteti turističke usluge?

Autor: Marija Crnjak , 16. srpanj 2014. u 22:00
Mario Jantol, Hoteli Baška

Mario Jantol tvrdi da je kvaliteta usluge u Hrvatskoj na razini ili malo iznad europskog prosjeka.

Slovenija, Makedonija i Srbija zauzele su prve tri pozicije kad je u pitanju kvaliteta turističke usluge, od pozdrava gosta sve do zahvale, a Hrvatska četvrto mjesto u istraživanju tajnih kupaca agencije Heraklea u zemljama bivše Jugoslavije.

Iza Hrvatska su ostale Crna Gora i Bosna i Hercegovina. Kad je u pitanju usluga u drugim segmentima, od trgovine do telekoma, Hrvatska je u na trećem mjestu s rezultatom od 70%, što je lošije od druge pozicije 2013. godine. Mario Jantol, direktor Hotela Baška koji je u karijeri proputovao na stotine svjetskih destinacija, tvrdi da je kvaliteta usluge u Hrvatskoj na razini ili malo iznad europskog prosjeka.  

Kako vidite kvalitetu usluge u Hrvatskoj, posebno u turističkom sektoru?
Ne možemo se usporediti s nekim azijskim destinacijama gdje se ljudi ljubaznošću bore za goli život, no u usporedbi s europskim destinacijama smo u prosjeku. Štoviše, u Hrvatskoj će se svatko potruditi pomoći gostima, od konobara do carinika i policajca, za razliku od nekih turističkih zemalja na Mediteranu gdje vas je konobar u stanju izbaciti iz restorana. Hrvatska je u zadnjih deset ili dvadeset godina jako napredovala u kvaliteti usluge i tome se sve više posvećuje pažnja. 

Kako pratite kvalitetu usluge u svojoj kompaniji?
Dnevno se prate ankete o zadovoljstvu gostiju i sve primjedbe koje dobivamo su normalne u hotelskom poslu te se rješavaju u hodu. Svi mi jako dobro pazimo na kvalitetu usluge, čemu je pridonijela i puno transparentnija razmjena informacija putem različitih putničkih portala, gdje se objavljuju recenzije putnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close