Krenulo je ‘Poslovanje na kvadrat’, pročitajte pravilnik i prijavite se!

Autor: Poslovni.hr , 16. rujan 2013. u 15:14
Vizual

Ovim pravilima se propisuju uvjeti i način sudjelovanja u natječaju pod nazivom “Poslovanje na kvadrat“.

I ove godine Poslovni dnevnik i 24sata pokreću projekt koji se u svojoj prvoj sezoni pokazao vrlo uspješnim te je trima tvrtkama-finalistima pomogao da uz pomoć stručnjaka dovedu svoje poslovanje na višu razinu te prijeđu prepreke koje su im kočile poslovni napredak. Unutar perioda od pet mjeseci omogućit ćemo kandidatima seriju edukacija koje će se baviti ključnim problemima za njihovo poslovanje te im omogućiti besplatnu pomoć u obliku savjeta.

Tim stručnjaka ponovno čine Goran Blagus koji će voditi coaching treninge i pratiti napredak odabranih firmi kroz razdoblje od pet mjeseci te Filip Jelić, koji je zadužen za financijsko savjetovanje. Natječaj je za poduzetnike potpuno besplatan, a prijave traju do 16. listopada 2013.

Prijavite se na natječaj!

 

PRAVILNIK

1. Ovim pravilima se propisuju uvjeti i način sudjelovanja u natječaju pod nazivom “Poslovanje na kvadrat“ (u daljnjem tekstu, za potrebe ovih pravila će se koristiti termin „natječaj“), natječaj priređuje tvrtka 24sata d.o.o. , Ova pravila će biti objavljena 16.09.2013. na stranicama internet portala www.poslovni.hr/poslovanje i danom objave postaju važeća.

2. Natječaj se organizira u svrhu poticanja poduzetničke atmosfere u društvu te informiranja zainteresiranih posjetitelja o načinima uspješnog vođenja vlastitog posla.

3. Natječaj će se sastojati od šest faza:

. Prikupljanje prijava
. Pregled prijava
. Odabir i prezentacija 10 potencijalnih sudionika (tvrtki / obrta)
. Odabir 4 sudionika s kojima će se raditi coaching, edukacija i poslovno savjetovanje u svrhu unapređenja njihovog poslovanja i rješavanja konkretnih poslovnih problema
. 5-mjesečni rad sudionika sa business coachem i financijskim savjetnikom
. Evaluacija postignutih rezultata 30 dana nakon završetka coaching procesa

Tijekom prve faze, koja će trajati od 16.09.2013. do 16.10.2013. sudionici trebaju prijaviti svoju tvrtku ili obrt putem obrasca, a nakon isteka prve faze natječaja, stručni žiri sastavljen od predstavnika: Goran Blagus (business coach), Filip Jelić (financijski savjetnik) i predstavnika redakcije Poslovnog dnevnika, od pristiglih prijava će odabrati najviše 100, a najmanje 10 onih koje će imati mogućnost ulaska u II. krug natječaja. Žiri će sudionike, čije tvrtke ili obrti budu među odabranima u ovoj fazi, dodatno kontaktirati putem kontakt podataka iz obrasca za prijavu, dati dodatne zadatke ili pitanja  (u skladu s prirodom posla koji obavljaju) te izraditi rang listu deset do petnaest sudionika natječaja. Odabrani sudionici se obvezuju da će prezentirati sebe, osnovu svog poslovnog modela (što rade) i jedan do tri trenutno najaktualnija izazova / problema koji imaju u poslovanju javnosti. Prvoj četvorici sudionika na rang listi bit će ponuđen ulazak u finalnu fazu, u kojoj će unutar 5 mjeseci raditi s business coachem i financijskim savjetnikom na rješavanju konkrentih poslovnih problema te implementaciji novih poslovnih modela iz područja prodaje, managementa, marketinga i upravljanja financijama, sve u skladu s njihovim poslovnim planovima i ciljevima.

Odabrana četiri sudionika se obvezuje na sudjelovanje u televizijskoj emisiji i prezentaciji svojih rješenja i ideja u obimu u kojem one ne otkrivaju poslovnu tajnu ili mogu umanjiti njihov tržišni utjecaj ili poslovne rezultate. U takvom slučaju prezentirati će se okvirni koraci kako se došlo do željenog rezultata.

U slučaju da odabrani sudionici nisu u mogućnosti sudjelovati u završnoj fazi natječaja zbog neispunjavanja uvjeta iz ovih pravila ili bilo kojeg drugog razloga, ulazak u finalnu fazu bit će ponuđen prvom idućem sudioniku s rang liste. 

4. U natječaju mogu sudjelovati svi punoljetni, poslovno sposobni, građani Republike Hrvatske protiv kojih se ne vodi kazneni postupak i nisu osuđivani radi kaznenih djela iz glave 17. i glave 21. Kaznenog zakona, a vlasnici su tvrtke ili obrta i imaju upravljačka prava u tvrtki koju prijavljuju na natječaj. Iznimno se mogu prijaviti i građani koji imaju upravljačka prava u tvrtki koju prijavljuju na natječaj, a nisu večinski vlasnik tvrtke.

5. Sudjelovanjem u natječaju svi sudionicima potvrđuju da njihove tvrtke ili obrti posluju više od jedne (1) godine i u skladu sa zakonima Republike Hrvatske.

6. Sa sudionicima odabranim u finalni krug potpisati će se ugovor koji će definirati međusobna prava, odgovornosti i odnose te će se u njemu poseban naglasak staviti etičke norme coacha i postupanje Poslovnom tajnom i Povjerljivim informacijama sudionika. Prvi susret s coachem biti će usmjeren na definiranju jasnih i mjerljiv ciljeva te će svi naredni coaching susreti i međusoban rad biti usmjereni prema postizanju zacrtanih ciljeva. U slučaju izvanrednih i nepredviđenih situacija, ciljevi se iznimno mogu promijeniti.

7. Kao uvjet sudjelovanja u natječaju, sudionici moraju popuniti obrazac na ovoj stranici . Sudionici moraju ispuniti sva polja u obrascu kako bi mogli sudjelovati u natječaju. U obrascu sudionici moraju navesti i kontakt podatke: ime i prezime, kontakt telefon, adresu tvrtke ili obrta  te adresu elektroničke pošte, a svi navedeni podaci moraju biti točni i sva polja ispunjena. Sudionici prihvaćaju da se njihovi podaci koriste od strane sponzora i partnera projekta. 

8. Sudionici koji budu među četiri odabrana za finalnu fazu su suglasni da se njihova osobna imena i prezimena, fotografski i video zapisi, izjave i mišljenja koji budu zabilježeni prije, tijekom i nakon realizacije natječaja mogu koristiti od strane 24sata d.o.o. prostorno i vremenski neograničeno te u bilo kojem sada tehnički dostupnom načinu. Priređivač i sudionici iz ove točke pravila će potpisati ugovor u kojemu će detaljno regulirati sva međusobna prava i obveze.

9. Sve odluke koje 24sata d.o.o. i/ili stručni žiri donesu po pitanju izbora u fazama natječaja su konačne. Stručni žiri ima diskreciono pravo određene prijave isključiti iz natječaja, a koje prijave se odnose, a nisu ograničene, na političke djelatnosti, djelatnosti vezane uz trgovinu ili proizvodnju oružja, ekološki neprihvatljivih supstanci, djelatnosti vezane uz igre na sreću i svaku drugu, moralno neprihvatljivu djelatnost.

10. Priređivač 24sata d.o.o., zadržava pravo bez ikakvog obrazloženja privremeno ili trajno prekinuti natječaj u bilo koje vrijeme bez prethodne najave. Posebno se to odnosi na situacije u kojima 24sata d.o.o. ne može jamčiti ispravno odvijanje natječaja zbog tehničkih ili nekih drugih razloga.

11. Sudionicima koji budu sudjelovali u finalnoj fazi natječaja omogućit će se ostvarivanje pogodnosti prema uvjetima objavljenima na stranici www.poslovni.hr/poslovanje. Pogodnosti su neprenosive.

12. Organizator će obavijestiti sudionike natječaja koji su prošli u drugi krug telefonski, putem elektroničke pošte ili poštom najkasnije 5 radnih dana od završetka prve faze natječaja. Odabrani sudionici potvrđuju sudjelovanje u drugoj fazi odgovaranjem na dodatna pitanja stručnog žirija te ispunjavanjem zadataka koje im stručni žiri uputi, a u vremenu koje stručni žiri za isto predvidi.

13. Sudionici natječaja se u cijelosti i neopozivo odriču potraživanja od priređivača 24sata d.o.o., i to potraživanja za eventualnu štetu, koja bi im mogla nastati za vrijeme trajanja natječaja, nakon njega ili nakon prezentacije javnosti. Također sudionici se neopozivo odriču potraživanja u slučaju bilo kakvih planiranih ili neplaniranih troškova koji bi istima mogli nastati tijekom ili u vezi sa sudjelovanjem u natječaju. 

Gdje se prijavljujem?

Prijave na natječaj traju 20 dana -> od ponedjeljka 16. rujna, završno s nedjeljom 16. listopada do ponoći.

Na natječaj „Poslovanje na kvadrat“ prijavite se na linku niže:

https://24sata.wufoo.com/forms/poslovanje-na-kvadrat/

 


Thinkstock

Komentirajte prvi

New Report

Close