Kako upravljati pritužbama i prigovorima nezadovoljnih kupaca?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Upravljanje odnosima s kupcima znači znati kako se nositi te kako uspješno sprječavati i rješavati prigovore, pritužbe i konflikte.

Rad sa klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati sa nezadovoljnim klijentima? Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli.

Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. Kako se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima? 

Dobro je znati prepoznati i razumjeti različite komunikacijske stilove da bismo se znali prilagoditi. 

Upravljanje prigovorima uključuje četiri koraka:

  1. prvi korak je biti otvoren za mogući prigovor od stane kupca,
  2. drugi korak je dati do znanja kupcu da razumijemo da prigovor postoji 
  3. treći korak je neutralizirati ga na način da ne dođe do usporavanja ili prekida proces 
  4. četvrti korak riješiti prigovor na zadovoljavajući naćin kako ne bi oštetili ni sebe ni stranku

Više o upravljanju odnosima s kupcima, prigovorima i teškim klijentima možete pročitati OVDJE

Poslovni dnevnik organizira seminar naziva "Upravljanje odnosima s kupcima, prigovorima i pritužbama" 

26. siječnja 2017. ODRŽANO

9. ožujka 2017. NOVI TERMIN Prijave u tijeku!

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.

Na edukaciji ćemo naučiti:

  • Upravljati prigovorima na najadekvatniji naćin
  • Kako ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • Kako se uspješno nositi sa stresnim situacijama
  • Kako uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja
  • Što napraviti kad dođe do konflikta

Budi i ti jedan od naših zadovoljnih polaznika seminara. Pogledaj kako je bilo na održanim seminarima u galeriji fotografija OVDJE.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve