Kako kulturno i uspješno poslovno telefonirati

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Jeste li se ikada susreli s neljubaznim sugovornikom s druge strane telefonske slušalice, a u pitanju je bio važan poslovni dogovor?

Nedostatak poslovnog bontona u telefonskoj komunikaciji ruši dojam i povjerenje u ozbiljnost institucije koju se predstavlja putem telefonskog razgovora. Nažalost, nerijetko se zanemaruje da je upravo telefonski razgovor najčešće prvi način da se ostvari kontakt, ostavi dojam povjerenja i ozbiljnog poslovanja.

Naime, prema najpoznatijem stručnjaku za verbalnu i neverbalnu komunikaciju, Mehrabianu, u telefonskoj komunikaciji čak 86% informacija prenosimo tonom glasa, a tek 14% posto riječima.

Tako će osoba s druge strane „žice“ svoj stav prema nama i onome što govorimo oblikovati prema doživljaju našeg glasa. Time postaje važan svaki detalj telefonskog razgovora: ton, jačina glasa, tempo govora, izgovor riječi i naglasak. Svi ti elementi trebali bi biti sukladni onome što komunikacijom želimo prenijeti - ozbiljnost, toplinu, dostojanstvo, uvjerljivost, profesionalizam, sućut, veselje, stručnost, pouzdanost, bezbrižnost, susretljivost, uslužnost.

Primjerice, bavite li se telefonskom prodajom onda bi vaš glas trebao zvučati prijateljski, ako se bavite utjerivanjem dugova tada trebate zvučati ozbiljno i neumoljivo, ako radite u poduzeću koje prodaje pogrebne usluge sućutno, ako dajete informacije o stanju bolesnika u bolnici umirujuće, a ako ste tajnica gradonačelnika – trebali biste ostavljati dostojanstveni i poslovni dojam.

Bilo da želite ojačati svoje poslovne vještine komuniciranja, bilo da Vas poslodavac traži da tijekom telefonskog razgovora prodajete ili rješavate prigovore, usavršite se na našem seminaru „Uspješno poslovno komuniciranje telefonom“.

Imate li sugovornike koji ne znaju što žele kada s Vama razgovaraju putem telefona, i to je dobar razlog da nam se pridružite na ovoj edukaciji.

Saznajte više i prijavite se OVDJE.

O predavačici: Borka Živković, mag.edu., stekla je bogato radno iskustvo u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja i pisanja.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085, 6326 008
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve