Nedostatak poslovnog bontona u telefonskoj komunikaciji ruši dojam i povjerenje u ozbiljnost institucije koju se predstavlja putem telefonskog razgovora. Nažalost, nerijetko se zanemaruje da je upravo telefonski razgovor najčešće prvi način da se ostvari kontakt, ostavi dojam povjerenja i ozbiljnog poslovanja.
Naime, prema najpoznatijem stručnjaku za verbalnu i neverbalnu komunikaciju, Mehrabianu, u telefonskoj komunikaciji čak 86% informacija prenosimo tonom glasa, a tek 14% posto riječima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu