Jedem doma transformirao se u proizvodnju (polu)gotovih jela

Autor: Marta Duić , 27. listopad 2019. u 08:30
U novom pogonu devetero zaposlenih kuha i primjenjuje tehnologije brzog hlađenja i vakumiranja

Servis se brendirao za kuhanje u domu klijenata, a sad će im (polu)dovršenu hranu tamo i donositi.

Zagrebački servis Jedem doma, poznat po kuhanju hrane u domovima svojih klijenata, odsad nudi dostavu uredskih ručkova te unaprijed pripremljenih jela koja kod kuće treba samo dovršiti. Kako objašnjava Željka Maras, bivša novinarka i današnja vlasnica servisa Jedem doma, nova usluga idealna je za poslovne ljude kojima u užurbanoj svakodnevici ostaje malo slobodnog vremena, a važno im je dobro se i kvalitetno hraniti.

Inače, Maras je servis Jedem doma pokrenula prije četiri godine kada je odlučila zaposlenim Zagrepčankama ponuditi ono o čemu su sanjale – uslugu kuhanja u njihovim domovima. Danas zapošljava devetero ljudi, a ideju za poslovni pothvat dobila je slušajući prezaposlene kolegice i prijateljice. U četiri godine postojanja, kuharice i kuhari servisa Jedem doma su za više od stotinu privatnih klijenata odlazili u nabavu namirnica na tržnicu Dolac te potom u njihovim domovima kuhali ručak i za sobom počistili kuhinju.

Godina najvećih ulaganja u tvrtku
Kako objašnjava Maras, do ideje za proširenje ponude došli su osluškujući potrebe svojih korisnika. Gotova jela Jedem doma se ne kuhaju u domu korisnika već u novom kuhinjskom pogonu, na korisnikovu adresu dostavljaju se besplatno, imaju rok trajanja od pet dana i većinom se čuvaju u hladnjaku.

"Svoj posao osobnog kuhanja u stotinjak kućanstava, veleposlanstava i ureda smo proširili pa sad vodimo prilično veliku proizvodnju hrane – polugotovih i gotovih jela za doma te uredskih ručkova. Naša su jela i dalje pripremljena od vrhunskih namirnica, bez pšeničnog brašna i bijelog šećera, bez konzervansa i aditiva, a svježe namirnice u spoju s kreativnošću i ljubavlju, uz prstohvat maštovite recepture, jelu daju divan izgled", kaže Maras. Kako kaže, u poslovnom smislu 2019. je godina transformacije njenog biznisa iz uslužnog u proizvodni, a planova im ne nedostaje.

"Novi je koncept proistekao iz starog. Naime, naši su klijenti jako voljeli da im neko jelo skuhamo za taj dan, a da im cijeli niz jela pretpripremimo za konzumaciju idućih dana stoga smo došli na ideju: zašto ta jela ne bismo proizvodili i prodavali daleko širem tržištu? Došli smo do tehnologije brzog hlađenja i vakumiranja, koja našim jelima omogućuje rok trajanja od nekoliko dana, a bez ikakvih konzervansa i aditiva. Prošle smo godine imali rast prihoda 300 posto u odnosu na 2017. godinu. Ove smo godine zbog opremanja pogona i prebacivanja jednog poslovnog modela u drugi imali nekoliko mjeseci stagnacije poslovanja, zbog čega u 2019. nećemo zabilježiti značajan rast. No, ovo je godina najvećih ulaganja u povijesti tvrtke – u najsofisticiraniju opremu profesionalnih kuhinja, opremanje pogona, ljudske resurse", objašnjava Maras.

Diferenciranje prehrambenih stilova
Maras ističe kako im je cilj na području dostave uredskih obroka diferencirati obroke za pojedine funkcionalne prehrambene stilove, a sve na visokoj gastronomnoj razini. "U asortimanu gotovih i polugotovih jela za kućno kuhanje pripremamo prigodnu sezonsku ponudu koju većina kupaca voli jesti zimi i oko Božića, a zbog kompleksnosti pripreme rijetko ih pripremaju u svom domu. U planu nam je i segment namijenjen dječjim prehrambenim preferencijama. U sljedećem koraku planiramo proširiti prisutnost naših proizvoda i na ostale gradove u Hrvatskoj" , otkrila je za kraj Željka Maras. 

Komentirajte prvi

New Report

Close