Poduzetnica nam dovela svjetski brend: “U Hrvatskoj i okolici trenutno ne postoji ništa slično “

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 18. srpanj 2016. u 08:06
Nediljka Dokozić, vlasnica prve trgovine i akademije JumpingClay u Hrvatskoj/Žarko Bašić/PIXSELL

Zagrebačka franšiza brenda JumpingClay zapravo je trgovina njihovim proizvodima, ali i igraonica.

Hrvatski mališani zahvaljujući poduzetničkom pothvatu Nediljke Dokozić, vlasnice prve trgovine i akademije za modeliranje JumpingClay otvorene u petak u zagrebačkom naselju Špansko, svoje prstiće mogu uposliti na nov i zanimljiv način.

Ovime se Hrvatska upisala na veliku kartu uspješne JumpingClay zajednice, a vlasnica je, veli, dobila priliku i širenja poslovanja na regiju. "U Hrvatskoj i okolici trenutno ne postoji ništa slično JumpingClayu. Na ideju otvaranja poslovnice u Zagrebu došla sam za vrijeme boravka u Portugalu gdje su moja djeca uz pomoć JumpingClaya kroz igru i zabavu bez problema komunicirala s drugom djecom različitog govornog područja. Zbog interakcije koju modeliranje gline potiče, a i činjenice da u ovoj aktivnosti mogu sudjelovati sve dobne skupine, odlučila sam brend dovesti u Hrvatsku", ispričala je Dokozić.

Idealan materijal
U više od 40 zemalja dosada je otvoreno više od 650 JumpingClay akademija u čijem radu sudjeluje oko 5000  instruktora koji djeci pomažu u izradi željenih oblika. Najvažnija je mašta, a za razliku od drugih igara ovdje se nitko ne vodi šablonama, poručila je vlasnica. Kao prednosti JumpingClay gline navela je iznimnu elastičnost materijala što omogućava lako baratanje te činjenicu da se glina ne mrvi niti ostavlja tragove  dok zbog sposobnosti prijanjanja ne iziskuje upotrebu opasnih lijepila.

Figurice izrađene od JumpingClaya suše se na zraku pa nisu potrebne visoke temperature niti pećnica, a kako samo ime sugerira – one i poskakuju što pruža dodatnu dimenziju zabave. "Prije nego li sam uopće krenula s realizacijom ideje o poslovnici u Zagrebu, odnijela sam uzorak JumpingClaya na Prehrambeno – tehnološki fakultet u Zagebu na testiranje. Dobila sam još jednu potvrdu kako je riječ o potpuno bezopasnom materijalu, koji je k tome i biorazgradiv", kazala je. JumpingClay originalno dolazi iz Južne Koreje gdje je uvršten u obrazovni sustav što je put kojim bi ova inovativna i didaktična zabava za djecu mogla krenuti i na našim prostorima. 

Terapeutski potencijal
"Postoji veliki terapeutski potencijal. Djeca koja su imala određenih motoričkih poteškoća uz igru s JumpingClayom uče omekšati svoje pokrete. Što je najvažnije, mogu samostalno pratiti vlastiti napredak što izuzetno pozitivno djeluje na njihovo samopouzdanje", istaknula je vlasnica.  

Na pitanje zašto je prva trgovina i igraonica otvorena upravo u Španskom stigao je zapravo sasvim logičan odgovor. Za razliku od užeg gradskog centra koji se poduzetnicima nerijetko nameće kao najatraktivniji dio, u Španskom živi velik broj mladih parova s djecom. "Mirno je i tiho, tu je nekoliko škola i dječjih vrtića – ovo bi mogla biti prava dječja zabavna oaza", zaključila je Dokozić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close