Entuzijazam za koncerte pretvorili u biznis

Autor: Poslovni.hr , 10. lipanj 2013. u 12:14
Edo Plovanić

U novom izdanju rubrike Ja poduzetnik danas gostuje Edo Plovanić, osnivač digitalnog studija Netko misli na tebe i jedan od pokretača glazbenog portala Muzika.hr.

U novom izdanju rubrike Ja poduzetnik danas gostuje Edo Plovanić, osnivač digitalnog studija Netko misli na tebe i jedan od pokretača glazbenog portala Muzika.hr. Ovo je njegova priča:

Naša je priča klasična studentska priča pokretanja iz garaže, iako smo mi ipak bili više ekipa s koncerata i foruma. Krenuli smo kao entuzijasti koji vole koncerte i izražavati se o njima. U početku nas je bilo velik broj bez jasne hijerarhije, nismo se svi međusobno ni poznavali, a startali smo sa sjajnom domenom muzika.hr.

Kako smo svi bili uglavnom iste generacije, fakultet se svima bližio kraju i postavilo se pitanje – tko želi do kraja? Uskoro se postavila jasna okosnica ljudi i interesa te smo registrirali firmu Netko d.o.o. kao izvedenicu od 'internet kompanija', s obzirom da smo u startu htjeli biti digitalna produkcija – odnosno – kompanija koja se bavi web dizajnom, softverom, itd. Bili smo tim sastavljen od ekonomista, programera, dizajnera i novinara gdje nam je glazba zajednički interes, ali ne i jedini.

Onda vrijeme pokaže tko zaista grize, a koga više vuku drugi interesi pa se ekipa smanji, pa onda i proširi novim ljudima.

Pokrivali smo glazbenu scenu kod nas i pojavili su se i prvi veliki oglašivači koji su nam osigurali da rastemo obzirom da tada nije bilo poticaja prema internet projektima i da nam je jedini izvor prihoda bilo oglašavanje.

Do danas se kristalizirala situacija i vizija pa imamo dva direktora – to smo Krešo Blažević i ja. Portal Muzika.hr ove godine slavi 11. godina, najposjećeniji je glazbeni portal u regiji koji prati 200.000 ljudi mjesečno i najpraćeniji je medij glazbene tematike uopće koji je i višestruko nagrađivan. Ove godine smo dobili nagradu Status za poseban doprinos promociji glazbene kulture.

Obzirom na široke interese, ali svjesni kako se jedna firma ne može baviti svačime, uz želju da napravimo nešto fizički krenuli smo radili sestrinske firme. Tako smo krenuli s glazbenom knjižarom Rockmark u Zagrebu i otvorili klub u Rijeci – klub Tunel – s kojim radimo organizacije koncerata, evenata te šankova i izvan same lokacije Tunela.

Idemo i dalje, iako je Muzika.hr glavni proizvod firme. Jer osim što smo klasičan portal s vijestima, mi prodajemo ulaznice, postoji fan club za povoljnije ulaznice, pokrenuli smo internet radio, itd. Uskoro se očekuje i širenje na nova tržišta o čemu ćete biti obavješteni na vrijeme.

No, kad se vratimo na početnu ideju – internet kompanija – kao poslovanje na internet projektima – bavimo se tržišnim komunikacijama u smislu kreiranja cjelokupnih komunikacijskih rješenja, od strategije do izvedbe produkcije web sitea i komunikacijskih materijala. Kad djelujemo u tom polju – zovemo se Netko misli na tebe. I posve je drukčija priča od klasičnih agencije, jer osim što biramo klijente s kojima radimo, njih može biti svega nekoliko u isto vrijeme kako bi zaista mislili na njih i posvetili se tome.

Tekst: Edo Plovanić

Komentirajte prvi

New Report

Close