Sljedeći tjedan, 16. listopada (utorak), u hotelu Regent Esplanade u Zagrebu, u organizaciji Agencije IM&C, održat će se konferencija o Word of mouth strategiji. S novim, u svijetu sve raširenijim komunikacijskim alatom i njegovim efektima, na konferenciji će se upoznati stručna javnost Hrvatske i regije. WOM strategija počiva na zaobilaženju tradicionalnih komunikacijskih kanala i klasičnih načina reklamiranja i primjeni osobnijeg prenošenja poruka – širenjem dobre riječi o nekom proizvodu ili usluzi. Od “nove” koncepcije PR-a koristi imaju i davatelji i primatelji usluga – primatelji jer dobivaju pouzdanu informaciju u moru reklamnih poruka s kojima se susreću na svakom koraku, dok davatelji dobrodošlu korist imaju u činjenici da tradicionalni medijski oblici postaju sve skuplji, a njihova učinkovitost sve manja. Dobra riječ o nekom proizvodu ili usluzi može se širiti na dva načina – offline i online pa se osim međusobnih razgovora u kojima se preporučuju proizvodi ili usluge WOM lako prakticira i online, a veliki dio ove strategije su blogeri. Stoga će među predavačima na IM&C WOM Konferenciji biti i Marko Rakar, jedan od najistaknutijih hrvatskih blogera u društvu nekoliko stručnjaka koji WOM strategiju svakodnevno implementiraju u svoje poslovanje. Svoja će iskustva o tome publici prenijeti Martin Ötting, partner i voditelj komunikacija i savjetovanja u njemačkoj agenciji Trnd, prvoj specijaliziranoj Worth of Mouth marketing agenciji, te Axel Maier, osnivač i vlasnik austrijske PR agencije Maiersbüro. Među predavačima iz Hrvatske bit će Ankica Mamić, direktorica IM&C Agencije koja je prva u Hrvatskoj u svoje poslovanje implementirala ovu marketinšku stratregiju i formalno je primjenjuje u radu s klijentima, i Domagoj Bebić, profesor Novih medija na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.Sve veću važnost WOM strategije potvrđuje i zadnje provedeno istraživanje kompanije Nielsen u koje je bilo uključeno 26.486 korisnika Interneta s područja 47 tržišta Europe, Azije, te sjeverne i južne Amerike. Ono je pokazalo kako unatoč stalnom porastu klasičnih reklamnih kampanji potrošači pri kupnji proizvoda i usluga najviše slušaju – druge potrošače. Tako će komunikacijskom alatu Word of mouth ili sustavu preporuke vjerovati 78 posto ispitanika.
U svijetu se sve više širi novi komunikacijski alat temeljen na širenju usmene preporuke o nekom proizvodu
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu