Zašto ne odabrati najjeftiniju marketinšku agenciju

Autor: Poslovni.hr , 24. srpanj 2012. u 22:00

U doba krize velik broj tvrtki, kada je riječ o marketingu, pribjegava jeftinim rješenjima. Male tvrtke opravdavaju takav postupak malim budžetima, a velike koriste svoj ugled kako bi snizile cijene, piše portal Profitiraj.hr. No bez obzira na veličinu, svaka tvrtka treba dobro razmisliti prije nego se odluči za najjeftiniju varijantu.

Budući da se cijene formiraju na temelju mnogobrojnih faktora (kvaliteta usluge, ugled, sposobnosti, potreba…), treba očekivati njihovo variranje unutar realnih razmjera. No kriza je te okvire gurnula izvan granica razuma pa ćete za isti upit poslan na više adresa dobiti ponude koje se međusobno razlikuju i do deset puta. A zašto onda ne odabrati najjeftiniju? Postoje tri osnovna razloga. Agencija/studio ne zna raditi svoj posao, ne cijeni svoj rad pa ne može cijeniti ni vaš te ako vi kao klijent inzistirate na izrazito niskim cijenama u svrhu buduće suradnje, agencija će uložiti proporcionalno manje truda kako bi opravdala troškove. No to ne znači da manje korekcije tijekom pregovora nisu u redu. Kako izabrati pravu ponudu? To ovisi o veličini tvrtke, njezinoj trenutnoj tržišnoj poziciji i onome što želite postići angažmanom profesionalaca. Velike agencije su sustavi s razgranatom unutarnjom hijerarhijom, što ih s jedne strane čini tromima, a s druge im omogućuje vođenje velikih klijenta. Male agencije su napustile ustaljenu hijerarhiju kako bi bile agilnije i lakše se prilagođavale potrebama klijenta i tržišta. One tako mogu odgovoriti na marketinške zahtjeve manjih i srednje velikih tvrtki, piše Profitiraj.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close