Programima vjernosti promiču zdravu prehranu kod djece

Autor: Poslovni dnevnik , 06. rujan 2018. u 22:01
U Hrvatskoj se jede premalo voća i povrća, najmanje u Lici i Banovini

Konzum i Lidl kupce nagrađuju plišancima i figuricama u obliku voća i povrća.

Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara zabavni su i simpatični plišanci u obliku poznatih, ali djeci često ne baš dragih plodova, kojima je Konzum proteklih tjedana predstavio novi program vjernosti i u koji se moguće uključiti u svim Konzumovim prodavaonicama između 23. kolovoza i 28. listopada ove godine.

Povod kampanji koja već tjednima razveseljava sve uzraste proizlazi iz rezultata nacionalnog istraživanja o prehrambenim navikama odrasle populacije pod nazivom 'Što jedemo?', a koje je nedavno provela Hrvatska agencija za hranu. Jedan od zaključaka je da se u Hrvatskoj jede premalo voća i povrća. Primjerice, žene dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, a muškarci manje od 70 grama. Usporedbe radi, Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje konzumaciju oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka. Zagreb i okolica prednjače u konzumaciji voća koje se pak najmanje jede na području Like i Banovine. Dalmacija je najbolja u konzumaciji povrća, dok su primjerice Istra, Primorje i Gorski kotar na začelju. 

Kako pokrenuti promjene?
Nije novost da se prehrambene navike roditelja u pravilu prenose na djecu, zbog čega je problem premale dnevne konzumacije voća i povrća potrebno sustavno rješavati promjenom prehrambenih navika djece već u najranijoj dobi. Zdravoljupce, nevjerojatno popularnu plišanu družinu koja na Konzumovu službenu YouTube kanalu ima gotovo milijun pregleda, Konzum je predstavio upravo iz tog razloga – kako bi doprinijeli osvještavanju važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u dnevnu prehranu te ih, posebno djeci, učinili primamljivijima. 

Kroz igru s plišanim igračkama, šaljive i informativne sadržaje, recepte i igre na posebnoj stranici www.zdravoljupci.hr, nagradne natječaje te radionice koje će biti organizirane u Konzumovim prodavaonicama, djeca i mladi učit će o važnosti unosa voća i povrća na kreativan i zabavan način, a na igru sa Zdravoljupcima, ali i na pozitivne promjene prehrambenih navika, poticat će i vesela pjesma o Zdravoljupcima koju će svi rado pjevušiti.

Postavljanje trendova
Trendove prati i Lidl Hrvatska u kojem djecu educiraju i približavaju im konzumaciju voća i povrća kroz Stikeez figurice. Stikeez kolekcija iz Lidla sadrži ukupno 24 figurice, a svaka od njih ima svoje ime i opis, koji najmlađima kroz zabavne zagonetke (poput primjerice one za kivi –  znaš li da sam stariji od 700 godina i da potječem iz Kine?), približava koristi konzumiranja svježeg voća i povrća, a istovremeno ih motivira na igru i druženje.

Naime, osim figurica, u kolekciji su i album i vrećica za čuvanje Stikeeza, kao i ploča za igru. "Lidl Hrvatska poznat je po tome da prati i postavlja trendove u maloprodaji, pa je tako prvi u Hrvatsku doveo Stikeez figurice, još 2014. godine. Ove godine Lidl je odlučio ponovno vratiti Stikeeze, ali ovoga puta kao voće i povrće, upravo kako bi najmlađima dodatno približio benefite redovitog konzumiranja svježeg voća i povrća Osim ploče za igru, Lidl je pripremio i zabavnu Stikeez mobilnu aplikaciju, putem koje klinci mogu virtualno uzgajati voće i povrće, učeći usput o svim prednostima voća i povrća", objašnjavaju iz Lidla Hrvatska. 

Komentirajte prvi

New Report

Close