Prava vrijedna 1,3 milijarde €

Autor: Marta Duić , 30. lipanj 2015. u 22:00
David Zaslav, Discovery Communications i Thomas Bach, MOO

Dodjeljivanje svih televizijskih i multiplatformskih prava na emitiranje u Europi za naredne četiri Olimpijade potvrda su da je Eurosport vodeća europska sportska platforma.

Međunarodni olimpijski odbor (MOO) objavio je kako se sva televizijska i multiplatformska prava na emitiranje u Europi za četiri Olimpijade igre od 2018-2024. dodjeljuju kompaniji Discovery Communications, matičnoj kompaniji Eurosporta.

Discovery i Eurosport će uz prosječno deset kanala na svakom tržištu i kao broj jedan u europskoj online i OTT sportskoj ponudi s dosegom do 700 milijuna ljudi diljem Europe, osigurati veću pokrivenost Olimpijskih igara preko više ekrana nego ikada do sada. Također. omogućit će snažan free-to-air pristup te inovativna partnerstva distributerima kako bi se Olimpijske igre mogle prenositi kao nikada prije. "Ovo je značajan ugovor za Discovery i MOO. Iznimno nam je drago imati Eurosport, europski dom olimpijskih sportova, kao partnera. MOO će prihode od ovog dugoročnog partnerstva rasporediti za podršku razvoju sporta u cijelom svijetu. Discovery i Eurosport također su prihvatili izazov da u suradnji s MOO-om razviju i novi olimpijski kanal u Europi.

Povrh svega, ovaj ugovor osigurava ljubiteljima sporta u Europi mogućnost gledanja Olimpijskih igara i olimpijskih sportova na platformi po izboru, u vrijeme održavanja Igara, ali i van njega", poručio je Thomas Bach, predsjednik Međunarodnog olimpijskog odbora. David Zaslav, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Discovery Communications istaknuo je kako ova suradnja potvrđuje vodeću poziciju Eurosporta za sport diljem Europe te će značajno poboljšati i prisutnost Eurosporta na svim platformama.˝Najviše od svega, ovo novo partnerstvo znači dobitak za sve ljubitelje sporta u Europi, jer ćemo njime omogućiti rekordne količine sadržaja na svim platformama i pobrinuti se da olimpijski plamen gori tijekom cijele godine", kaže Zaslav.

Discovery je stekao ekskluzivna prava u vrijednosti od 1,3 milijarde eura, na svim platformama, uključujući i free-to-air televiziju, pretplatu/pay-TV televiziju, internet i mobilne telefone na svim jezicima diljem 50 zemalja i teritorija na europskom kontinentu. U skladu s MOO-om i zahtjevima lokalnih tržišta, za vrijeme trajanja Olimpijskih igara obvezao se emitirati najmanje 200 sati programa Olimpijskih igara i 100 sati programa Zimskih olimpijskih igara na free-to-air televiziji i sublicencirati dio prava na mnogim tržištima diljem Europe.

Discovery i Eurosport imat će pristup olimpijskom znamenju te bogatoj olimpijskoj arhivi i dokumentiranom video materijalu, kako bi očvrsnuli poziciju Eurosporta kao europskog doma olimpijskih sportova. Sporazum obuhvaća Zimske olimpijske igre u Pyeongchangu 2018. godine i igre na olimpijadi u Tokiju 2020. godine, te Olimpijske igre 2022. i 2024. godine, čiji gradovi domaćini tek trebaju biti izabrani. 

Komentirajte prvi

New Report

Close