Novim pristupom poslu polako osvajaju i regiju

Autor: Marina Šunjerga/VL , 22. svibanj 2015. u 14:13
Specijalizacija je ključ dobivanja novih klijenta, kaže Miroslav Kovačić

Timu iz SMM-a, agencije pokrenute prije godinu dana, tepaju da su hrvatski netokrati s međunarodnom reputacijom.

PR i marketinške agencije dijele kolač koji u godinama krize postaje sve manji.

Tržište se nakon početnog okrupnjavanja počelo ponovno fragmentirati pa je tržište postalo prezasićeno, a klijent može birati i tražiti više za isti novac. U tim uvjetima specijalizacija i originalni pristup klijentu presudna je za opstanak. Tim iz SMM d.o.o., agencije pokrenute prije godinu dana, kojima tepaju da su hrvatski netokrati s međunarodnon reputacijom, odlučio se tržištu nametnuti s novim konceptom komunikacijskog menadžmenta. Riječ je o kombinaciji korištenja elemenata marketinga, odnosa s javnošću, brend menadžmenta, publiciteta i lobiranja, koje se spajaju prema specifičnostima potrebe klijenta kako bi kreirali paket usluga. Iz fokusa se pritom ne ispušta važnost komuniciranja putem društvenih mreža, koje su platforma za obraćanje specifičnoj društvenoj niši.

"Koncept je u regiji, ne samo u Hrvatskoj, nov, no riječ je o nečemu čime smo se itekako susretali u našem dosadašnjem radu u inozemstvu, posebice u zapadnoeuropskim državama, na američkom kontinentu te u pojedinim azijskim državama", pojasnili su nam svoju poslovnu ideju partneri u SMM-u Miroslav Kovačić i Domagoj Vidas. Miroslav Kovačić, poznatiji javnosti kao bivši državni tajnik poznat po projektima e-Hrvatska, HITRO.HR i Hitrorez, a sudjelovao je i u političkim kampanjama. Nakon angažmana u Vladi gradio je respektabilnu lobističku karijeru pomažući investitorima da se snađu u birokratskoj šumi državne i lokalne administracije ili pak domaćim tvrtkama u traženju inozemnih partnera i izvoznih tržišta, koristeći međunarodne kontakte stečene tijekom diplomatskog staža. Domagoj Vidas je u agenciju ušao donoseći iskustvo iz Meritor Medije gdje se specijalizirao za izgradnju publiciteta tvrtki iz tehnološkog, ali i financijskog tržišta te kao pionir komuniciranja na društvenim mrežama.

"Specijalizacija je ključ dobivanja novih klijenta jer danas se traži cjelovita usluga stvaranja arhitekture jedinstvene prepoznatljivosti. Kredibilitet koji smo izgradili osobno ili institucionalno gotovo se uzima u mreži klijenata s kojima radimo kao objektivan rejting onoga što mogu ponuditi drugi na tržištu, a to onda donosi i nama i drugima zadovoljne klijente", kažu Vidas i Kovačić govoreći kako žele da ih tržište ponude i potražnje percipira kao dodanu vrijednost na oba pola. SMM radi i izvan Hrvatske, a drže da je to nužno uz plitko domaće tržište, ali i da su međunarodna iskustva ključna za zadržavanje klijenata.

Trenutno u Albaniji rade na projektu komunikacijske strategije ulaska u EU, a radili su niz projekata na tržištima EU što drže izuzetno važnim za struku. "Nemamo ograničenja, naša specifična iskustva, znanja i vještine, shvatili smo, konkurentna su na globalnom tržištu pa iako imamo ured u Zagrebu, mi smo mobilni tim koji svoje usluge prodaje i na tržištima regije i EU", kažu osnivači SMM-a koji u takvom pristupu vide mogućnost premošćivanja krize u Hrvatskoj. Međutim kao presudno za uspjeh ističu povjerenje u klijenta i njegov proizvod. "I mi moramo vjerovati u ideju ili uslugu ili proizvod koji klijent ima kao i vjeru u mogućnost rješenja problema. Ako toga nema, zahvalimo se. U kratkom roku izgubit ćemo potencijalne prihode, ali takav pristup dugoročno donosi stabilnost i vjerodostojnost agencije", zaključuju Kovačić i Vidas. 

Komentirajte prvi

New Report

Close