Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Naučite kako iskoristiti Facebook i Twitter za privlačenje turista!

Autor: Tomislav Hrastovčak
22. siječanj 2013. u 10:29
Podijeli članak —
Screenshot

Tvrtka Akcija izdala je prvu svoju prvu e-knjigu pod naslovom ‘Kako koristiti društvene mreže u turizmu?’.

Splitska tvrtka za društvene mreže Akcija izdala je svoju prvu e-knjigu pod naslovom 'Kako koristiti društvene mreže u turizmu?'

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iz tvrtke kažu kako im je cilj educirati turističke djelatnike i pružiti im uvid o mogućnostima korištenja društvenih mreža za njihovu industriju. Knjigu je pisala Željana Boban, voditeljica projekata u Akciji, uz pomoć Ilije Brajkovića, suosnivača tvrtke.

Splitska tvrtka za društvene mreže Akcija izdala je svoju prvu e-knjigu pod naslovom 'Kako koristiti društvene mreže u turizmu?'

Iz tvrtke kažu kako im je cilj educirati turističke djelatnike i pružiti im uvid o mogućnostima korištenja društvenih mreža za njihovu industriju. Knjigu je pisala Željana Boban, voditeljica projekata u Akciji, uz pomoć Ilije Brajkovića, suosnivača tvrtke.

Brajković nam je otkrio kako su došli na ideju za ovakav projekt. "Htjeli smo zapravo vidjeti koliko su e-knjige 'in' u Hrvatskoj. Dosta smo već pisali o korištenju društvenih mreža na našem blogu, ali smo htjeli sve spojiti na jedno mjesto i to dati svima besplatno za edukaciju", kaže.

Pojasnio nam je i zašto su se odlučili na temu o korištenju društvenih mreža u turističkom sektoru. "Turizam je jedna od svijetlih točaka hrvatskog gospodarstva, ali vidimo da postoji ogroman neiskorišteni potencijal u korištenju društvenih mreža poput Facebooka i Twittera u privlačenju i direktnoj komunikaciji s potencijalnim gostima. Želimo pomoći našim turističkim djelatnicima da prepoznaju nove načine komunikacije i počnu ih koristiti u svakodnevnom poslovanju", dodaje Ilija Brajković.

Besplatna e-knjiga ima 34 stranice, a u njoj se može pročitati zašto su društvene mreže značajne za turističke djelatnike i kako ih koriste turističke zajednice i agencije diljem svijeta. Također, u njoj ćete pronaći i savjete kako koristiti pojedine društvene mreže te pročitati o domaćim primjerima iz prakse. 

Autor: Tomislav Hrastovčak
22. siječanj 2013. u 10:29
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close