Klemens: Motivacija mi je bio sam naziv natječaja – Sudnji dan

Autor: Poslovni.hr , 27. srpanj 2011. u 22:00

Vedran Klemens Art direktor agencije Greyworldwide pobjedio je natječaju sa fantazmagoričnim prikazom

Sudnji dan nalik onima sa srednjovjekovnih slika ali u mnoštvu veselih boja, novi je vizualni identitet drugog po redu nezavisnog festivala kreativnih komunikacija, a potpisuje ga Vedran Klemens. Mnoštvo autoritarnih sudaca koji odvajaju grešnike od pravednika te ih daju mučiti na najmaštovitije načine, ideja je kojom je Klemens predstavio ‘’Sudnji dan’’. S agencijom Grey Worldwilde Zagreb, u kojoj radi kao art direktor osvajao je već razne nagrade, a ovo je prvi put da se samostalno prijavio na natječaj. Jedini naputak od strane organizatora bio je da treba napravi print (plakat A1, citylight, billboard) s uključenim logotipom i sloganom “Samo najbolji preživljavaju”.

Što Vas je ponukalo da se prijavite na natječaj Sudnjeg dana?
Došlo mi je kad sam vidio natječaj na njihovoj web stranici. Moram priznati da u početku nisam razmišljao o tome da se prijavim, ali eto našao sam nekih tjedan dana da sam imao nešto malo vremena pa sam se prijavio.

Što je bila motivacija za prijavu?
Nagrada nije, ona je čisto simbolična. Motivacija mi je bila naziv festivala jer čim sam vidio naziv odmah sam znao što želim napraviti; šareni vašar i parafrazirati slike starih majstora iz srednjeg vijeka s prikazom sudnjeg dana ali napraviti to na neki moderan način, u bojama i duhovito. Htio sam stvoriti veliku, šarenu kompoziciju.

Izlazite li često na natječaje?
Nemam vremena prijavljivati se na natječaje jer puno radim, a natječaji su riskantni. Nikad ne znaš da li ćeš dobiti natječaj, a za takav rizik nemam vremena. Ovo je možda čak i prvi put da sam se samostalno prijavio na ali naravno da Grey Worldwide kao agencija često izlazi na natječaje.

Kako to onda da ste na ovaj ipak izašli?
To je prilika da napraviš nešto za svoj gušt. Moje kolege i ja uvijek kukamo kako radimo samo za novce, a kad nam se pruži prilika da nešto radimo iz gušta, onda to odbijemo jer se ne plaća. Ovo je bila super prilika jer sam od početka imao ideju i znao što želim, a eto imao sam i malo vremena pa sam iz gušta odlučio napraviti nešto za sebe. Uostalom, ovo je festival oglašavanja što znači da možeš preispitivati neke granice koje u oglašavanju kao takvom ne možeš.

Mislite li da su natječaji ove vrste često namješteni?
Ja nemam takvih iskustava. Kada kao agencija idemo na natječaje, znam da kada sam ja zadovoljan radom onda najčešće ili pobjedimo ili budemo u finalu. Ne sumnjam da namještanja ima. Netko uvijek mora dobiti, netko izgubiti. Na skoro svakom natječaju na kraju kruže glasine da je namješten ali ja vjerujem da možda oni koji gube ponekad iz nekog jada nešto takvo i izmisle.

(Nikolina Buljan)

12 kategorija

Širok spektar natjecatelja
Drugi po redu ‘Sudnji dan’ hrvatskog oglašavanja održat će se 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Više od 200 priznatih stručnjaka u tržišnom komuniciranju i ove godine odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija koje ne nagrađuju samo perspektivne nade dizajnera i kopirajtera, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente.

Komentirajte prvi

New Report

Close