Imago pokrenuo stranicu za online istraživanja tržišta

Autor: Majda Žujo , 19. rujan 2013. u 22:00
Damir Ciglar iz agencije Imago/Goran Stanzl/PIXSELL

Reklamna agencija Imago pokrenula je stranicu Parpitanja kao novi alat za istraživanje tržišta koja pomaže u radu i njima i klijentima, a sudionike anketa nagrađuje.

Imago reklamna agencija nedavno je pokrenula stranicu za online istraživanje tržišta Parpitanja.com. Riječ je o alatu za istraživanju tržišta koji bi agenciji trebao pomoći njezinu u radu ali jednako tako trebao bi pomoći i njihvim klijentima.

Princip je jednostavan: korisnici se prijave na stranicu, po potrebi odgovaraju na pitanja, a za uzvrat budu adekvatno nagrađeni."Današnji ubrzani način života, velike promjene ne samo u svijetu potrošača i tržištu nego i u društvu, razvile su potrebu za brzim i mjerodavnim informacijama. Zato smo se odlučili otisnuti u avanturu online istraživanja jer smatramo da je današnji uvijek povezani, uvijek dostupni potrošač već prisutan u online društvu te da će zato i biti motiviran za sudjelovanje u brzim online anketama", objašnjava nam Damir Ciglar, direktor agencije koja je pokrenula projekt. Ciglar kaže da je, s obzirom na dinamiku tržišta i agencijsko poslovanje, iznimno bitno imati brzo dostupne informacije koje planiraju koristiti u svim fazama razvoja strategije branda i komunikacije.

Što potrošači misle i osjećaju

"Važno nam je što naši potrošači misle i osjećaju, kako se ponašaju, koje su im navike te zato i vas pozivamo da izrazite vaš stav i budete dio onih koji stvaraju trendove – registrirajte se na www.parpitanja.com", poziva Ciglar.

Istraživanja će se provoditi putem ankete na predefiniranom uzorku – ciljnoj skupini. A u fokusu će biti brza i jednostavna istraživanja koja u kratkom vremenskom razdoblju agenciji mogu dati uvid u ponašanje potrošača. Kompleksnija istraživanja ipak će, kaže Ciglar, prepustiti specijaliziranim agencijama za istraživanje tržišta.

"U svom radu se trudimo uvijek koristiti provjerene informacije od agencija za istraživanje tržišta. To su podaci iz kojih se doista trudimo izvući maksimalno kako o samom tržištu, brendu tako i o samim potrošačima", ističe. Za Par pitanja, odnosno za cjelokupno provođenje istraživanja zadužen je strateški odjel agencije. Uz stratege u Imagu, sociološkog i marketinškog usmjerenja, na samim istraživačkim projektima sudjelovat će i accounti – voditelji brendova čije potrošače proučavaju. Za tehnološku podršku proketa zadužena je pak Imagova digitalna agencija 1&0.

Mjesto za odgovore i pitanja

Sudionici istraživanja odnosno registrirani članovi panela biti će nagrađeni za članstvo i svaku odgovorenu anketu. "Trenutno postoje dva načina nagrađivanja – klasični – za određeni iznos skupljenih bodova članovi mogu dobiti poklon bon kod naših partnera. A drugi način je humanitarni – preko kojeg članovi imaju priliku donirati skupljene bodove udruzi Druga pomoć odnosno njihovom projektu Dobri buvljak", priča Ciglar dodajući kako im je želja da članovi prepoznaju humanitarni aspekt panela jer tako, osim što se mogu zabaviti i odgovoriti na par pitanja, mogu indirektno i učiniti nešto dobro. U konačnici, svrha Par pitanja je i svrha klijenta."Istraživanja ćemo provoditi kako na našu inicijativu (primjerice, pri radu na natječajima, proučavanju tržišnih trendova) tako i na inicijativu klijenata koji pred nas mogu postaviti specifična pitanja vezana uz svoje potrošače u datom trenutku", zaključuje Ciglar.

Komentirajte prvi

New Report

Close