Humor i dalje kao odlika Bonbona

Autor: Marta Duić , 16. svibanj 2019. u 21:59
Poruka reklame je da nema 'điđi miđi'

Komentari struke su izvrsni.

Kampanje za pakete mobilnih usluga Bonbon već godinama igraju na duhovitost stoga ne čudi ni najnovija kampanja Điđi- Miđi koju je osmislila kreativna agencija McCann.

"Kampanjom smo korisnicima htjeli pokazati što su glavni atributi u Bonbonu, a koji nas diferenciraju od konkurencije. Dva su glavna atributa u fokusu; prvi je da u bonbonu nema kompromisa jer korisnici dobivaju ono što vide, a drugi je fleksibilnost u odabiru paketa 'biraj samo ono što ti želiš'.

 

Turuk

Zajednica na kanalima društvenih mreža nam svakodnevno raste što je dokaz da poruke dolaze do ciljane skupine.

Korisnici mogu odabrati što žele koristiti i tako optimizirati troškove što je važno našem mladom targetu. Komentari struke su izvrsni – prvenstveno zbog odabira koncepta kampanje te što smo ponovno uspjeli biti drugačiji i prikazati prepoznatljivo humorističan pristup bonbon brenda", objašnjava Nikolina Turuk, stručnjakinja za komunikacije Hrvatskog telekoma. 

Osim tima ljudi iz McCanna koji su osmislili koncept, u snimanju TV spota sudjelovali su i Komakino produkcija, redatelj Rino Barbir, producentica Tina Fras i fotograf Damir Žižić. Snimalo se jedan dan u prirodi blizu Kravarskog.

"Imamo dobar dokaz da komunikacijske poruke dolaze do naše ciljne skupine tako što nam zajednica na kanalima društvenih mreža svakodnevno raste", zaključuje Turuk. 

Komentirajte prvi

New Report

Close