Globalni oglašivači prepoznali su važnost ulaganja u digitalno oglašavanje jer se njegov udio u cjelokupnom oglašivačkom budžetu kreće samo uzlaznom putanjom. Procjenjuje se da su ulaganja u digital u 2016. godini iznosila oko 33% ukupog ulaganja u digital, a prognoze su da će se do kraja 2018. udio digitalnog oglašavanja prijeći 37%. Dok digital bude i dalje rastao, ulaganja u televizijsko oglašavanje više neće toliko biti u fokusu oglašivača jer sljedeće godine očekujemo pad od 1,5% u odnosu na prošlu godinu. 2018. godina trebala bi stoga biti odlučujuća godina u kojoj će ulaganje u digitalno oglašavanje premašiti ulaganje u televizijsko s 37,5% na globalnoj razini (izvor: McKinsey & Company, 2016.). Ovom globalnom porastu posebno pridonosi Ujedinjeno Kraljevstvo čiji oglašivači bez sumnje osluškuju navike svojih potrošača; u ovoj godini postotak ulaganja u digitalno oglašavanje trebao bi s prošlogodišnjih 52% porasti na čak 55%. (izvor: Warc Data: Adstats, International ad forecast, 2016.).
No, ne zaostaju ni SAD u kojima spomenuti postotak s 35,8% u sljedećoj godini prema predviđanjima raste na 38,4%. Čak štoviše, u SAD-u bi već 2017. godina biti prijelomna jer bi udio digitalnih ulaganja trebao premašiti onaj na televiziji za skoro 3% (izvor: eMarketer 2016.).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu