Bruketa&Žinić registrirali ured u Beču, u svibnju počinju s radom

Autor: Majda Žujo , 24. siječanj 2013. u 20:00
Davor Bruketa kaže kako su ih na širenje potakli rezultati u Beogradu i Azerbajdžanu/PIXSELL

Austrijska digitalna agencija Netural ponudila je Bruketa&Žinić OM partnerstvo u osnivanju agencije za cjelovitu komunikacijsku uslugu. Ured u Beču imat će lokalni tim, a vodit će ga netko iz Zagreba.

Nakon što su prije gotovo dvije godine otvorili agenciju u Azerbajdžanu, Bruketa&Žinić proširili su se i na europskom tržištu. Nedavno su registrirali agenciju u Beču, a početak rada planiraju u svibnju."Bruketa&Žinić OM je trenutno druga najefikasnija nezavisna agencija na svijetu prema globalnom Effie indexu, što se učinilo vrlo zanimljivim austrijskoj digitalnoj agenciji Netural koja radi za kompanije i brendove kao što su Swarovski, Telekom Austria Group, Adidas, Wienerberger, Silhouette i druge. Netural želi zaokružiti svoju ponudu nudeći cjelovitu komunikacijsku uslugu koja uz online komunikaciju uključuje i brending, izradu komunikacijkih strategija, offline komunikaciju i projektiranje prodajnog mjesta. Zato nam je Netural ponudio partnerstvo u osnivanju Bruketa&Žinić OM Wien koji će austrijskim i njemačkim oglašivačima nuditi cjeloviti paket usluga", objašnjava Davor Bruketa. Dodaje i kako je oglašivačima zanimljivo iskustvo koje agencija ima na području bivše Jugoslavije kao i podrška ureda u Zagrebu, Beogradu, a posebno u Azerbajdžanu. Tako su sa Neturalom već surađivali na dva projekta: za austrijsku Doku i Cineplexx.

Prvo ključni ljudi
"Ured u Beču će voditi netko iz Zagreba, a trenutno smo u procesu izgradnje lokalnog tima. U početku ćemo zaposliti samo nekoliko ključnih ljudi jer ćemo se u velikoj mjeri oslanjati na infrastrukturu Neturala u Beču kao i na resurse naših agencija u Zagrebu i Beogradu", poručuje Bruketa. A očekuju da će novim uredom privući pažnju kompanija koje posluju na jugoistoku Europe sa sjedištem u Beču."Vjerujemo da ćemo vrlo brzo dobiti i druge prilike jer imamo odlične reakcije na naše reference. Ali, ključno je da otvaranjem bečkog ureda postajemo agencija iz visoko razvijene europske zemlje, što je važna referenca – i na istoku, i na zapadu", dodaje Bruketa koji smatra i kako će ulazak Hrvatske u Europsku uniju dodatno pojednostaviti rad i korištenje resursa koje imaju u Zagrebu za projekte u Sloveniji i Austriji. "Ipak, najveće prednosti očekujemo za naš brend donjeg rublja od organski uzgojenog pamuka, Brokula&Ž, jer nam se otvara obrazovanije tržište s velikim potencijalom za kvalitetne proizvode s eko certifikatima", ističe.

Opet imamo start-up groznicu
Osim što su zadovoljni radom svih agencija iz grupe koje posluju u Hrvatskoj, B&Ž agencija u Beogradu udvostručila je prihode, dok u Azerbajdžanu šire portfelj klijenata iz bankarskog sektora, mliječne industrije i trgovine. "Aktivno smo se uključili u rad kulturne scene Azerbajdžana s projektom koji na suvremen način reinterpretira lokalnu tradiciju. Želimo biti dobar građanin te zemlje s nevjerojatno bogatom kulturnom tradicijom i pomoći svojim radom i znanjem u njezinom razvoju i rastu", dodaje. No, unatoč zadovoljstvom u poslovanju i uspješnim projektima i nagradama, Bruketa kaže kako su svjesni da su sada opet u fazi "sjetve"."Gradimo novu strukturu, puno investiramo uslijed perioda kada se domicilno tržište radikalno smanjuje. Za nas je to izlaz, ali i izazov. Treba biti pažljiv u balansiranju između ambicija i mogućnosti. Izrazito me veseli što je kompaniju opet zahvatila 'start up' groznica kao u godinama intenzivnog rasta početkom dvijetisućitih", zaključuje Bruketa.  

Komentirajte prvi

New Report

Close