Atlantic grupa probudila kreativnost na SEMPL festivalu

Autor: Poslovni.hr , 27. studeni 2015. u 15:17
Foto: Atlantic grupa

Što učiniti kako bi me ljudi više voljeli?, Kako putovati po svijetu ako radim od 9 do 5? …samo su neke od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara.

Atlantic grupa, jedna od vodećih prehrabrenih kompanija u regiji, na ovogodišnjem se Festivalu medijskih komunikacija SEMPL u Portorožu predstavila inovativnim konceptom i instalacijom koja je izazvala veliku pozornost medijske i stručne javnosti. Pod headline-om "creative to creative" kreativci i medijski eksperti iz regije tijekom su cijeloga dana jedni drugima postavljali kreativne izazove na Zidu ideja, ali su i duhovitim opaskama imali prigodu ponuditi kreativna rješenja na različite izazove i pitanja. Kako nekoga poljubiti a da ga se ne dodakne?, Kako raditi manje a zarađivatim više?, Što učiniti kako bi me ljudi više voljeli?, Kako putovati po svijetu ako radim od 9 do 5? …samo su neke od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara i bile povod za kreativnu stanku s dobro poznatim brendovima Bananica, Chipsos, Smoki i Barcaffé. Najzanimljivija pitanja i odgovore možete pogledati na instagramu #creativetocreative, a post s najvećim brojem like-ova osvojio je lijepu nagradu: vikend na Bledskom jezeru.

Uz kreativne razgovore, instalacija je privukla pozornost i svojim jedinstvenim izgledom, koji je djelo kreativne agencije iz Beograda Whole in one communications, kao i rukom oslikanim detaljima, oslikanim trosjedom koji je bio svojevrsna "instalacija u instalaciji", dok su sve promotorice nosile rukom oslikane bluze unijevši dodir umjetnosti u svakodnevni biznis i komunikacije.

"Hrana je emocija i Atlantic grupa sa svojim proizvodima koji su već godinama prisutni u svijesti potrošača i od kojih su mnogi jednostavno postali lovemarks – "brendovi koji se vole" (Smoki, Bananica, Najlepše želje, Argeta, Cockta, Cedevita…) – to jako dobro zna. Želja nam je da našom instalacijom budemo u izravnom i stalnom kontaktu s našim potrošačima, da razmjenjujemo ideje s njima i povezujemo se novim komunikacijskim kanalima. Ovo je samo prva u nizu aktivnosti koje Atlantic grupa planira ostvariti u sljedećem razdoblju na najrazličitijim mjestima i događanjima u Sloveniji ali i šire, jer će pop-up instalacija putovati po cijeloj regiji kako bismo bili još bliži našim potrošačima u razmjeni iskustava i doživljaja koje hrana i različiti proizvodi bude", izjavila je direktorica centralnog marketinga Atlantic grupe Aleksandra Kregar Brus.

Komentirajte prvi

New Report

Close