Vodeća imena svjetske maloprodajne scene podijelila znanja i iskustva s Konzumovim zaposlenicima

Bryan Roberts, globalni direktor za istraživanja tvrtke TCC Bryan Roberts, globalni direktor za istraživanja tvrtke TCC

Više od 200 Konzumovih zaposlenika sudjelovalo je na internoj godišnjoj konferenciji na kojoj se raspravljalo o aktualnostima i budućem razvoju maloprodajnog sektora.

Najnoviji trendovi u maloprodaji, futurološka predviđanja u razvoju tržišta, promjene u razmišljanju i ponašanju potrošača, alati za jačanje konkurentnosti te ideje i iskustva s međunarodne maloprodajne scene bili su u fokusu ovogodišnje konferencije Insight Day koju je Konzum organizirao za zaposlene u menadžmentu kompanije. Na tradicionalnom godišnjem okupljanju, više od 200 Konzumovih djelatnika iz svih dijelova Hrvatske slušalo je izlaganja ključnih imena maloprodaje u Europi kako bi proširili svoja znanja i stekli uvid u nove taktike koje će potom moći primijeniti u svakodnevnom poslovanju.

Konferenciju je otvorio Nick Downing, komercijalni direktor IGD-a, tvrtke specijalizirane za istraživanja i treninge u prehrambenoj industriji i potrošačkom sektoru. Konzumovim zaposlenicima predstavio je aktualne trendove u maloprodaji u Europi, s posebnim naglaskom na novitete i promjene koje se odvijaju na tržištu te načinima na koje se konkurentnost danas mijenja. Bryan Roberts, globalni direktor za istraživanja tvrtke TCC, specijalizirane za individualna rješenja u maloprodaji s ciljem jačanja snage brenda i povećanja vrijednosti za potrošače, govorio je o željama i potrebama kupaca u Hrvatskoj, ističući mogućnosti implementacije rješenja s drugih tržišta uz prilagodbu lokalnim potrošačkim navikama. Jean Jacques Vandenheede, futurolog i specijalist za trendove u maloprodaji, istaknuo je potrebu stavljanja kupca u fokus i razumijevanja tržišta na kojem poduzeće posluje.

Drugi dio konferencije je bio posvećen trenutnim poslovnim rezultatima i aktualnostima u Konzumu te smjernicama za naredno poslovno razdoblje, a zaposlenicima su ih prezentirali predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić te članovi Uprave Zoran Mitreski i Uroš Kalinić.

„Ovakve su konferencije ključne za razvoj i napredak Konzuma i stoga ih redovito organiziramo s ciljem da zaposlenicima pružimo priliku za razmjenu ideja i iskustava te raspravu s vodećim stručnjacima u maloprodaji na svjetskoj razini koji s njima dijele svoja znanja. Na taj način imamo mogućnost pratiti svjetske trendove prilagođavajući ih našem tržištu, kao i razvijati vlastite snage i prednosti. Svjesni smo da samo kontinuiranim ulaganjem u svoje zaposlenike, jačanjem njihovih znanja i kompetencija te praćenjem novih standarda i tehnologija možemo zadržati poziciju lidera na tržištu“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!