Teleoperater građanima u Hrvatskoj uštedio dvije milijarde kuna godišnje

Autor: Poslovni.hr , 27. lipanj 2016. u 10:07
Foto: Duško Jaramaz / Pixsell

Ponosni smo na to što smo napravili za korisnike i državu, međutim, nikada nismo zadovoljni.

Viktor Pavlinić, tri mjeseca na čelu je Tele2 Hrvatska i nakon desetljeća prvi ‘domaći’ čovjek na toj poziciji. U intervjuu Večernjem listu govori o poslovanju tvrtke i novim izazovima na tržištu.

Kako komentirate poslovanje Tele2 u 11 godina koliko je u Hrvatskoj? Jeste li zadovoljni?

Ponosni smo na to što smo napravili za korisnike i državu, međutim, nikada nismo zadovoljni. Naime, našim dolaskom u Hrvatsku omogućili smo liberalizaciju na tržištu mobilne telefonije, što pokazuju i neovisne studije. Prema tim procjenama, građani su samo u periodu od 2006. do 2012. ukupno uštedjeli čak i do 11 milijardi kuna odnosno gotovo dvije milijarde kuna godišnje. Usudio bih se čak tvrditi da je tek dolaskom i zahvaljujući Tele2, usluga mobilne telefonije zaista postala dostupna svim građanima Hrvatske.

Od početka tvrdite da ste izazivač na tržištu, jeste li dostigli limite?

Da, mi smo izazivači. Dolaskom na hrvatsko tržište drastično smo smanjili cijene usluga i uveli primjerice, jedinstvenu cijenu poziva prema svim mrežama i niz usluga. Dakle, uvijek smo bili izazivač i gotovo pa prisiljavali konkurenciju na reakciju te tako poticali promjene. Istovremeno se povećao i naš tržišni udjel koji sada iznosi oko 17-18 posto, ovisno o metodologiji koju koristimo. No tu nikako nije kraj. Ambicije su nam velike te ćemo i nadalje izazivati. Proteklu godinu obilježili smo značajnom investicijom u iznosu od 230 milijuna kuna, što je za naše prilike puno. Usmjerili smo ulaganja u poboljšanje kvalitete mreže i to na najvišu razinu, a 1. veljače ove godine lansirali smo i 4G mrežu s najvećom pokrivenošću stanovnika Hrvatske.

Mreža je svojedobno bila ta koja je činila razliku među operatorima. Gostujete li još u HT mreži?

Faktor diferencijacije po pitanju pokrivenosti i kvalitete mreže na tržištu više ne postoji. Gostujemo još uvijek u HT mreži, no vrlo malo, a ono što je bitno je da korisnik to ne može primijetiti. Sada imamo kvalitetnu mrežu koja nam omogućava da korisnicima nudimo najzahtjevnije, nove i inovativne usluge. Nedavno smo, primjerice, predstavili novu uslugu “Pokućni internet”, to jest “fiksni” internet temeljen na mobilnoj tehnologiji.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close