Kad sam na Facebooku pročitala objavu jedne prijateljice: “Kupila sam pivo, i ja sam Lidlić!”, uopće nisam razumjela o čemu se radi. Pa sam počela pretraživati portale i shvatila da se piše i razgovara o djeci u nekom splitskom vrtiću koja se odijevaju u Lidlu i zato ih oni s druge strane smatraju manje vrijednima. Nisam mogla vjerovati svojim očima i ušima, a skoro sam pala u nesvjest kad sam vidjela da je i Otvoreno jednu svoju emisiju posvetilo toj temi jer smatram da je cijela priča otišla u potpuno krivom smjeru. Pa sam je odlučila vratiti na početak.
U poslovnom svijetu postoji koncept kojeg nazivamo lanac opskrbe. Lanac opskrbe u ljudima uglavnom izaziva asocijacije na nabavu ili logistiku. U principu nije pogrešna asocijacija, ali je lanac opskrbe puno više od toga. Lanac opskrbe je integracija, koordinacija, komunikacija, suradnja, transparentnost, uzajamno povjerenje. O čemu se zapravo radi?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.shumar, evo iz ureda cujem kako u Lidlu placu na tvoju odluku
Autorica je napisala ok članak, ali je zaboravila da nije stvar jel’ nešto kvalitetno ili nije, nego je bitno kako se nešto percipira pa tako i kako se percipira kvaliteta odjeće iz Lidla. Jel’ ona kvalitetna ili nije je apsolutno nebitno.
I zato je posve normalno da se bogatija djeca ismijavaju djeci čija je odjeća kupljena u Lidlu. I da, vaši prijatelji su indirektno komentirali percepciju Lidla kao skladišta, a i time svoje mišljenje o njihovoj odjeći.
Osobno ne vidim problem. Ljudi ne zovu druge “Zarićima” zato što Zara ima percepciju kvalitete. A jel’ ona kvalitetna ili ne je potpuno irelevantno.
Otkad ih smeta križ na kupoli crkve na pakiranju više kod njih ne kupujem.
Uključite se u raspravu