Zagrebačka pivovara izvijestila o promjenama u kadrovima

Autor: Poslovni.hr , 20. studeni 2013. u 17:21
Zagrebačka pivovara; Ilica 224. Photo: Goran Jakus/24sata

Dugogodišnja direktorica marketinga i članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare Anita Boltužić Kučić imenovana je direktoricom svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima, u osam europskih zemalja u kojima kompanija posluje, priopćeno je iz Zagrebačke pivovare.

Dugogodišnja direktorica marketinga i članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare Anita Boltužić Kučić imenovana je direktoricom svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima, u osam europskih zemalja u kojima kompanija posluje, priopćeno je iz Zagrebačke pivovare. Na toj poziciji Anita Boltužić Kučić bit će odgovorna za cjelokupan portfelj Molson Coorsovih brendova, uključujući Staropramen, Carling International, AB-InBevove licencne i distribucijske brendove te sve lokalne core lager brendove, a odgovarat će glavnom komercijalnom direktoru Molson Coorsa za Europu.

"Uspješna karijera Anite Boltužić Kučić strelovito se razvijala te je do najnovijeg imenovanja obnašala više dužnosti u sektoru marketinga i Nadzornom odboru Zagrebačke pivovare, čiji će i dalje biti član. Timu Zagrebačke pivovare priključila se 2002. godine kao Junior Brand Manager, a već iduće godine promovirana je na poziciju Brand Managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. preuzima funkciju Brand Managera za Beck’s, a 2006. postaje Marketing Manager za domaće brendove. Direktoricom marketinga Zagrebačke pivovare imenovana je 2008., a članicom Nadzornog odbora u srpnju 2013. godine", stoji u priopćenju.

„Sa zadovoljstvom sam prihvatila ovaj novi profesionalni izazov i mogućnost daljnjeg rasta unutar kompanije Molson Coors. Veselim se učenju o novim tržištima i različitim brendovima te jačanju veze svakog pojedinačnog brenda i njegovih potrošača kako u Hrvatskoj tako i u ostalim europskim zemljama.”, izjavila je Anita Boltužić Kučić povodom najnovijeg imenovanja.

Na mjesto direktora marketinga Zagrebačke pivovare imenovan je Darko Ivančević, dosadašnji Marketing Manager za core brendove Zagrebačke pivovare. Darko Ivančević donosi bogato komercijalno iskustvo koje je stjecao na svojim dosadašnjim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari kao i tijekom karijere u kompanijama u kojima je radio prije dolaska u Pivovaru, Plivi i Hendalu. Darko Ivančević došao je u Zagrebačku pivovaru 2007. godine na poziciju Trade Marketing Managera OFF trade. Godine 2011. prelazi u odjel Marketinga, gdje preuzima mjesto Marketing Managera za core brendove, kažu iz kompanije.

"Odjel Marketinga Zagrebačke pivovare tijekom proteklih godina postigao je iznimne uspjehe kao rezultat rada vrhunskog tima. Pokrenuti su mnogi iznimno uspješni projekti, inovacije i kampanje, uključujući višestruko nagrađivanu nogometnu platformu, lansiranje novih brendova te uvođenje novih pakiranja za portfelj Ožujskog piva. Sve je to pridonijelo znatnom rastu zdravlja hrvatskog piva broj 1 – Ožujskog piva te rastu tržišnog udjela Zagrebačke pivovare, lidera na hrvatskom pivarskom tržištu u svim cjenovnim segmentima", hvale se iz pivovare.

Komentirajte prvi

New Report

Close