Vesna Sekalec prešla je iz Oriflame Kozmetike Croatia u tvrtku Dhar media gdje je preuzela poziciju direktorice projekta Superbrands za Hrvatsku i Sloveniju.
Nakon stjecanja diplome ekonomistice marketinškog smjera dvanaest godina radila je na mnogim brendovima i u tvrtkama. Dhar media i sestrinska tvrtka Ideja preuzele su licenciju za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji od partnera iz Adriatic Regije. "Superbrands u Hrvatskoj mora zauzeti poziciju neovisnog autoriteta za brendiranje, što je i u samom početku trebala biti njegova misija. Inovacije koje uvodimo stavljaju naglasak na emocionalni učinak", najavljuje Sekalec.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu