Znate li kojeg proizvođača najviše vole domaći ‘građevinarci’?

Autor: Poslovni.hr , 05. veljača 2013. u 09:30
Guliver/Thinkstock

Istraživanje Croatia Construction Best Buy Award obuhvatilo je sveukupno 34 različite kategorije građevinskih usluga, proizvoda, alata i strojeva.

U recentnom Croatia Construction Best Buy Award istraživanju,prema ocjenama hrvatske građevinske struke i korisnika građevinskih usluga i proizvoda, Samoborka se istaknula kao apsolutno vodeći proizvođač građevinskih proizvoda Hrvatskoj.

Hrvatski "građevinarci" u Croatia Construction Best Buy Award istraživanju tržišta iz recentnog istraživanja za 2012/2013 godinu najveći broj glasova dodijelili su tvrtki Samoborka u čak tri nezavisne kategorije: "Toplinski fasadni sustavi", "Žbuka" i "Građevinska ljepila“.

Osim u navedene tri kategorije u kojima je osvojila prve pozicije, Samoborka se odlično pozicionirala i u dodatne dvije kategorije u kojima je prepoznata od strane ispitanika kao jedan od Top 3 građevinskih ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu: "Unutarnje zidne boje" (treće mjesto); "Betonski proizvodi i betonska galanterija" (drugo mjesto), stoji u priopćenju za medije.

Istraživanje Croatia Construction Best Buy Award obuhvatilo je sveukupno 34 različite kategorije građevinskih usluga, proizvoda, alata i strojeva. Niti jedna druga tvrtka nije poput Samoborke uspjela u ovom istraživanju osvojiti prve pozicije u tri kategorije, te u dodatne dvije kategorije pozicionirati se među prva tri mjesta. Može se stoga slobodno smatrati Samoborku, najvećim pobjednikom prvog hrvatskog građevinskog istraživanja ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete u Hrvatskoj – Croatia Construction Best Buy Award 2012/2013, ističe se u priopćenju.

U Croatia Construction Best Buy Award istraživanju 2012/2013 sudjelovalo je 800 ispitanika – isključivo osoba vezanih uz građevinsku struku (privatni građevinski investitori, arhitekti, građevinski tehničari, građevinski inženjeri, građevinski radnici, operateri građevinskih strojeva, građevinski nadzornici i sl.).

Mjerilo se zadovoljstvo kupaca i korisnika građevinskih usluga, proizvoda, materijala, alata i strojeva omjerom cijene i kvaltete ponude na tržištu. Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođača i davatelja usluga koji prema njihovom iskustvu nude najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu.

Anketiranje za potrebe istraživanja Croatia Construction Best Buy Award provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association tijekom mjeseca listopada, koriteći CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). metodologiju.

Kompletno istraživanje Croatia Construction Best Buy Award 2012/2013 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Europska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju korisnika o proizvodima i uslugama za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane samih korisnika.

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga. Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, kojeg u Hrvatskoj zastupa i provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Komentirajte prvi

New Report

Close